niedziela, 17 maja 2009


Hej Ho Helo. Witam was jak Shaun Baker;d Wybaczcie ale nadmiar urazów w psychice to ja mam.
Ale to wynika z tego za mam od jakiegoś czasu dobry okres w swoim życiu. W którym korzystam z życia i się cieszę z tego że mam ten okres życia raz na jakiś czas. Chociaż mam jeden problem bo trochę dałam sobie luzu i za dużo jem słodyczy , ale to się zmieni. Korzystanie z życia w takim sensie, że jeżdżę na ogniska, że nie przejmuje się niczym jak zawsze, że cieszę się z pomagania innym, że od czasu do czasu kupie sobie kilka odziań tylko dla siebie. W ogóle ten czas który jest superowy. Za niedługo część z nas będzie rozpoczynać nowy etap w swoim życiu, bo nowa szkoła. Trochę szkoda, że tak się rozstajemy, ale tak musi być. Teraz nasza klasa lepiej się dogaduje, jesteśmy zgrani i troszkę jesteśmy pewniejsi siebie i dokazujemy nauczycielom(chodzi o religie i polski), ale...... Nasz genialny pomyśl na prezent dla wychowawczyni się powinien udać i powinna być zaskoczona nim. Bo to naprawdę świetny prezent. A jak się nie będzie podobał to może mi oddać, będę miała pamiątkę po 3A. Zdjęcie jeszcze z testów, kiedy to bałam się strasznie jak mi pójdzie, strasznie byłam zestresowana. Ale jak tak popatrzyć na to co mnie czeka to mały pikuś. Matura to dopiero, studia i próba planów życiowych. Ale załóżmy, że wyjdzie i ta próba popłaci.
Ostatnio tak piszę o przyszłości i o tym co mnie czeka. Soryyy już nie będę ale tak jakoś dużo by można o tym mówić. Zaniedługo bębę wspominać 3 lata w naszym zakładzie karnym w Nowej sarzynie;d;d I ludzi do których się przywiązałam i za którymi będę tęskniła. Ale to toche później;) Teraz tzreba korzystać i spędzać czas z tymi osobami i poszleć z klasa;p Bo zostało nam mało czasu. A i na końcu chciłam pogratulować Mojej Dupce;* Dosia gratulacje;*

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bunia ale Cie wzięło na wspomnienia;D iii dziękuje Ci Kochana;*;*;*
Dosia

kieliszek pisze...

nie wiem czy już pisałam jakie masz piękne kraciaste wdzianko, ale jak tak to drugi raz pozwolę sobie wyrazić mój zachwyt:D

Alka. ;* pisze...

ja nawet nie chcę sobie wyobrażać religii bez 3c. ;d bo to będzie porażka.
a Ty ciesz się życiem,ciesz,bo trzeba.;**

+nowe u mnie ;D
na uczuciach ofc. ^^

Anonimowy pisze...

'zakład karny' ;d co lekcje słysze to od Smycza, jego stały tekst ;d
;**

Diana