sobota, 30 maja 2009



No to zaczynając od końca to pierwsze zdjęcie jest by. Dariusz;d Ubrany w moje kimono i cały sprzęcior, który mi służy do treningów. Daruś chciał się poczuć silniejszy po prostu.
Drugie od końca zdjęcie to zdjęcie robione w "Iglo" w Leżajsku. Odwiedziliśmy progi miasta ponieważ musieliśmy oddać podania do naszej przyszłej szkoły, o ile się dostaniemy;d Ale mamy się dostać bo jak nie to naśle na dyrektora odpowiednie osoby;d. Joke oczywiście.;d
A trzecie zdjecie jest z wypadu w Pieniny. Konkretnie jesteśmy na Trzech Koronach.
Było super. Szkoda, ze tak krótko. Tera znie chce być w 3 klasie bo teraz się fajnei robi. Ale na koniec jest tak fajnie.... I później się żałałuje. Ale myślę , ze będę z Dariuszem w kalsie;d
Joł....

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

o wow...to kimono nawet Darusiowi pasuje:D ale nie tak jak Tobie:) Ty w nim wyglądasz najpiekniej;*
będzie dobrze Bunia;) ;****
Dosia

kieliszek pisze...

no nareszcie mi działa;) musiałam mieć coś źle wpisane w adresie w pasku tylko nie wiedziałam co:p

a ja lubiłam zakładać Bartosza kimono:D

Anonimowy pisze...

właśnie, ta wycieczka powinna być dłuższa ;]
ps jakoś tak dziwnie czyści jesteście na pierwszym zdjęciu ;d

Diana

kieliszek pisze...

wrzucaj coś wrzucaj:)

Anonimowy pisze...

za chwilę zaczniesz tęsknić za gimnazjalnym wszystkim.
btw, wróciłam ^
/po prostu ona.