czwartek, 26 lutego 2009


Kolejne spotkanie przygotowujące ponoć nas do przyjęcia sakramentu bierzmowania za nami.
Dzięki Bogu, że dostałam pytanie na które umiałam odpowiedzieć.xD Ale najgorsze będą pytania 15. Dzięki Bogu moje umie nie rzuciło się na czarno listę.xD Zdjęcie robione bodajże przez Dagmarę.xD Kiedy wpieprzałam krakersy na obozie. Pominę to ze wałki tłuszczu wychodzą mi z tyłu i że odziedziczyłam grubachne nogi po mojej mamci. Ale... ona też jest biedna... Bozia nas dwie pokarała.

Billy Talent

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

mało tych zupek.



~~ od urodzenia.

Anonimowy pisze...

Olka,my byliśmy na trzy dni na rajdzie i mieliśmy jeszcze więcej zupek.;d

spotkanie do bierzmowania? moim zdaniem one nic nie wnoszą do naszego życia,ale na swoje pytanie odpowiedziałam. < dumny >

ps. ajajaj,Bunia czyżbyś nie wiedziała,żee: "nie liczy się wygląd,tylko wnĘĘĘtrze"?=D

Anonimowy pisze...

Bunia wiesz dobrze że jesteś sexy laska i tak ma byc!!! :P a te spotkania to tylko pic na wode żeby kasy więcej zedrzec:P :D
PS. Ja tam nie narzekałam na Twoje sexy ciałko:D ^^
Dossssiaaaa =)

Anonimowy pisze...

a mi się to zdjęcie podobaaaa. ;d
takie natural.
o tym pytaniu nic nie powiem bo wstyd. ;D
;*********

/uczucia-w-promocji

Anonimowy pisze...

hihi,nowosc.;d

Anonimowy pisze...

po naszym pierwszym spotkaniu ksiądz załamał ręce i powiedział, że ostatni rok 'tak' puszcza..więc Wy się teraz męczycie ;p
oj tam Bunia co tam sobie żałować ;d jak smaczne trzeba jeść ;p
/niezalezna-ksiezniczka

Anonimowy pisze...

Bunia kobieto moja jestes wspaniała taka jaka jesteś :**
i nawet nie waz mi sie gadac inaczej bo zabije !:*

jolken

Anonimowy pisze...

Zaznacz mi te wałki strzałką, bo nie widzę :D Nawet okulary mam na nosie :D

Unknown pisze...

kochanego ciałka nigdy za wiele...;*
a co ja mam mówić o grubości? O.o

Anonimowy pisze...

E, wyszłaś ślicznie. I masz kobiecą figurę, taką, jaką powinnaś mieć. ;D
A do Ciebie ja też dawno nie zaglądałam, właściwie to zaglądam tylko wtedy kiedy mi skomentujesz, bo nie wiem kiedy masz nowe. ;D
Nasze spotkania do bierzmowania od października odbywają się beze mnie, bo nie chce mi się chodzić. Zeszytu też nie posiadam, niedawno dowiedziałam się, że mam podręcznik. ;D
;*

Roksana

Anonimowy pisze...

dziwne, wydawało mi się, że komentowałam.
powiem tylko, że przesadzasz, jesteś śliczna, piękna, ładna i tego się trzymaj. ;))

przez-rozowe-okulary

Anonimowy pisze...

jaki masz ładny sweterek:)