piątek, 19 czerwca 2009


Już tęsknie. JUŻ.
Jednak macie rację, zawsze jest trudno się rozstać pomimo tego, że uważamy , ze będzie inaczej i będzie prostooo. Czemu zawsze na koniec, zawsze po koniec robi się tak zajebiście? Pytam, kur** czemu? Dobra dość.
Chciałam też tylko podziękować wszystkim za przybycie na ognisko które wczoraj się odbyło. I chciałam powiedzieć, że strasznie fajnie się z Wami bawi. Tak samo chciałam podziękować Wszystkim za prezenty które mi podarowaliście na urodziny które były 15 czerwca;*
Dziewczynom z Leżajska za taki wielki prezent i dużo słodyczy. Wiem, że chcecie mnie utuczyć. Ale i tak Wam się to nie. Dziewczynom z NS za wyczesane w niebo pudełeczka i Monice za olejek i krem;* No i chłopakom za mój kochany prowiant który kocham z Wami spożywać.

8 komentarzy:

my-bloody-life pisze...

no Bunia,widzę że na reszcie zmądrzeli i Cie zamknęli.xD

nikt nie lubi pożegnan,końców. ale nic co dobre nie trwa wiecznie. inaczej byłoby nudno:)

najlepszego jeszcze raz;*

Alka. ;* pisze...

moja Buńcia ;*

ognisko było zaje*isteee ;>>
takie wyczesane festtt.
;*

Anonimowy pisze...

Bunia foootka zajebista!:D
Bunia te słodycze nie były z remedytacją utuczenia Cie;D;P chciałysmy Ci osłodzic życie;)
pozdrawiam Pupa :*:*:*
Dośka ;*

Anonimowy pisze...

nienawidzę poczucia kresu, a rok temu zadawałam to samo pytanie, co Ty teraz.

zdjęcie genialne ;)

/po prostu ona

Mini pisze...

Tak pół żartem, pół serio: Załatw mi widzenia, okropnie chce zobaczyć, jak to jest w więzieniu, a dokonywanie przestępstwa zajmuje zbyt wiele czasu :P

Anonimowy pisze...

właśnie, genialne zdjęcie. ;)
tęsknie tak samo jak Ty.

Diana

izuś [; pisze...

a moze bys cos nowego dodala?:)

a u nas na koniec zrobiło się niefajnie^^. ale juz jest integracja z nową klasą :D i jest zajebiscie :)

kieliszek pisze...

co się nie odzywasz;)
dobre zdjęcie:D