środa, 22 października 2008



Zdjęcia z Dziusią;****

Pozwolę sobie przedstwić Wam moją rozmowę z Sebastiankiem[Kiciusiem].
A więc:
Bunia:

Sebastianek;D

Rudy:

;D

Bunia:

Lubisz tak?"

Czy wolisz kotku?:D

Rudy

;p

Bunia:

przy którym ci staje?:D

no przyznaj się:D

bez bicia:D

Rudy:

przy obydwóch

Bunia:

ooo:D:D

spoko:D

to raz tak raz tak mówić?

Rudy

;p

Bunia:

;D

Rudy:

kurwa pedałem!

Bunia:

a robisz mrrrrrr? i ocierasz się?

Rudy:

padłem

Bunia:

dlaczego?

Rudy:

w tibi kurwa

ujebali mnie

Bunia:

łu to wybij powerejda nie pijesz nie żyjesz:D

a jak wpijesz będziesz żył

Rudy:

idę się ogolić z.w ;;

Bunia:

Ty się golisz?
na jajach?

Rudy:

;p

Bunia:

Trzymaj się Kiusiu Sebastianku:D

The end.xD


13 komentarzy:

Unknown pisze...

masz te rozmowy ;];]
zdjęcie spoko ;** przy okazji dziękuje za nie ;PP



;***

Alka. ;* pisze...

mrrr. ;d bardzo treściwa rozmowa. ;dd
a poza tym zdjęcia wery najs. ;p ;***

Alka. ;* pisze...

i nowe u mję. ;d

Anonimowy pisze...

ta rozmowa to jest lol8.;d

nowe.

Anonimowy pisze...

też mam kumpla Rudego:D
szczególnie ładne zdjęcia:) takie niewinne się wydajecie;D

Anonimowy pisze...

lol666, Milena ;D.

Bo to jest nasz... kocurek, noo.

Anonimowy pisze...

błahahahah :P
Pod tą lampą to takie typowe seksuolożki :P
I Bunia z Ciebie to kawał pedofila jest i nic więcej ;P :*

A no szopka to była ino na Boże Narodzenie! (hołhołhoł Meryyy kirismes)

Anonimowy pisze...

lol2 genialna jesteś Buńcia ;**

Diana

Anonimowy pisze...

pierwsze zdjęcie orginalnie przerobione. ;)
a cpo do rozmowy to po prostu brak mi słów. ;d;d
;*

/no-name-osiem.

Alka. ;* pisze...

nowee u mję. ;]

progresywna pisze...

Czemu ty mu tak pojechałaś? o.O hahaha : *****
Genialna ;***
zdjęcia ah. IDzie sie zakochać ;)


Buziaczki, u mnie nowe

Izuś :) pisze...

wreszcie tu trafiłam. :D głupio się przyznać, ale zapomniałam adres Twojego bloga i wpisywałam 'fotolog.pl' i mi nie znajdowało strony. :P ja to jestem jednak udana. xD

super zdjęcia. :):* i rozmowa też wymiata xDDD

/unique.fotolog

Anonimowy pisze...

Jaka żałość z tego bije, och cipcia, cipcia, hihi, staje Ci?