piątek, 17 października 2008



Gdybyś chciał minionych zdarzeń nie wymażesz plam. Nie chce już przepłakać życia jedno tylko mam. Dosyć już 12 łez jest i znów zaczynam być. Przyjdzie czas i moje serce zacznie znowu dla kogoś bić. A teraz już dla ciebie jest za późno o 12 łez I gdybyś nawet cofnął czas 12 kropel dzieli nas. Tych kilka łez sprawiło , że na nowo odnalazłam się. Choć minął smutek straconych dni, nie zapomnę Ci 12 moich łez, o nie.!....

Szczerze.?
Jestem przerażona kompletnie. Mojego lęku nie da się opisać. Test z angielskiego już we wtorek. Za późno to do mnie dotarło. Szkoda. Gramatyka? Przecież to jest tak naprawdę najłatwiejsze w angielskim. Słownictwo i słuchanie -w tym polegnę. Myśl pustki, że jeszcze dużo nie umiem.Masakra. Boję się , okropnie się boję. Szczerze, to ani trochę w siebie nie wierzę. Ani ciut. Nie wiem co robić. Uczyć to na pewno. Ale za mało czasu . Teraz tylko liczyć na szczęście. To tylko pozostaje. Nikt , a nikt nie pomoże. A wiara p. Galiny nic nie pomaga nawet stresuje. Rozwiązywanie testu jeszcze bardziej dołuje. Tylko się zapaść pod ziemię i nie wychodzić. Ale, życzę Wam moi trzecioklasiści dobrze napisanego testu z języka angielskiego i powodzenia. Sobie nawet nie życzę, bo tu nie da się już nic zrobić. Jestem spisana na straty.xD
Długo mnie nei będzie. Oj długo . Zajęcia , życie , szkoła. to czasochłonne.
Ale mneijmy nadzieje , ze to się dobrze skończy.
Trzymajcie się.

Bunia.


15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bunieczko kochana dasz radę.! ;* jeśli Ty w siebie nie uwierzysz, to kto? będę trzymała mocno kciuki.jeden za Ciebie drugi za Magdę ;p każdy ma jakieś swoje obowiązki..najlepsze a zarazem najgorsze jest to że chcemy być jak najlepsi pokazać jak najwięcej.
/niezalezna-ksiezniczka

Magda:* pisze...

słońce co się martwisz to dopiero próbny, no stress ;**
zdjęcia są brzydkie, bo smutne :( :**
<3

Anonimowy pisze...

dasz radę ;***** Musisz uwierzyć w siebie, jak pójdziesz z takim nastawieniem to tak Ci własnie pójdzie;*** Nie każdy jest dobry ze wszystkiego. A podejrzewam, że testy nie są najgorsze ;***** Dasz radę.
Miss U :* Jestem z Tobą misiek! ;****


Scath.

Anonimowy pisze...

nie no. nie wierzę. Buńka Ty i taki pesymizm? przestań. dasz rade bo ja Ci tak mówie. ;p ;* kto ma wierzyć w Ciebie jak Ty sama w siebie nie wierzysz?
dziś rozwiązywałam test na onecie. rozwiązałabym go 3 lata temu, więc nie będzie tak źle. ;****

/no-name-osiem.

Anonimowy pisze...

jezuu,co to będzie z tym testem.. ale jak to powiedziała pani Marysia: "napiszesz dobrze-bedziesz życ,napiszesz źle i też bedziesz życ. więc co za różnica?". bo pani Marynia,to urodzona optymistka(która skraca sobie lekcje kiedy chce,jak chce i o której chce,i to wszystko dla nas;]).=D

ps. widzę,że sesja z serii "zakłopotanie Buniosławy".;>

Anonimowy pisze...

oj Buniu nie przejmuj się. dla pocieszenia powiem Ci, że w takiej samej sytuacji są wszyscy trzecioklasiści. ja w ogóle nie wyobrażam sobie jak to napisze. a najlepsze jest to, że 29 i 30 października piszemy część humanistyczną i matematyczną, fajnie, nie? ;|

Diana

Anonimowy pisze...

więcej optymizmu i wiary we własne możliwości.
widzę jak się wszystkie stresujecie i popełniacie ten sam błąd co ja. ;d
pic na wodę te testy i tyle.
nie przejmuj się,ale za pewne tak jak ja stwierdzisz,że nerwy były nie potrzebne po czasie..
dasz radę tylko w to uwierz.!!

/Nika.

Anonimowy pisze...

Słuchanie jest najłatwiesze. Gorzej ze słownictwem i gramatyką. ;d
Ale dasz sobie radę. W końcu nie ma nikogo gorszego ode mnie z angielskiego. ;d
A zdjęcia cudne.
;*

Roksana

Unknown pisze...

angielski test na onecie był i zrobiłam go prawie bez utrary punktów ;d bo angielski jest prosty jak niccc ;d
trzymam kuciukasy + *modli się za Bunię*

progresywna pisze...

nowe

Anonimowy pisze...

powodzenia ;***


Scatheless

Anonimowy pisze...

nowe. ;))

Anonimowy pisze...

/Nika.

Anonimowy pisze...

a ja tęsknie za gimnazjum i mam zamiar się wybrać,może w pn zaglądne. ;))

no oczywiście zbiore doświadczenie i się podziele,ale jak na razie jstem zadowolona. ;))
/buśś,Nika

Olka ;) pisze...

po pierwsze-próbowałam tak myśleć i to działa tylko na pare tygodni.
po drugie-cytat jest ze stronki http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=274316&page=122
po trzecie-gówno drogą się toczy a koło fortuną albo na odwrót. ;d
po czwarte-nie jesteś stracona, bo albo pójdziesz do klasztoru, albo bedzesz singlem, albo wyjdziesz za mąż. ^^
po piąte-nie pójdziesz sie powiesić, bo gadasz głupoty.

;**