czwartek, 9 października 2008






Jednak mi i Olce.1 popcorn smakował najbardziej. Miny jak psychiczne. Ale w końcu to spontan.xD A my jesteśmy psychiczne. A nasza owieczka przedawkowała bo am czerowne oczy.! A jak pięknei wygląda w okularach.xD Kochany nasz ćpun. A no i moje dwie;*** Olka.2 i Dziunia;*** Ależ one som piękne.xD A no a jutro do Łańcuta i znowu nowe zdjęcia.xD
Ale szkoda , ze Kiciusia nie jedzie, bo nie będzie miało się z kogo pośmiać.xD
No i pierwsze zdjęcie z Bisią;***
A no i jesień. Cudne kolory, cudne parki, cudne spacery , tylko żeby było z kim na nei chodzić.xD

Madcon - Beggin

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

no ba! takie pozytywne szaleństwo jest dobre:) zwłaszcza kiedy człowiek młody:) chociaż dobrze je zachować na całe życie

Olka ;) pisze...

no takk... żeby tylko było z kim to by było git. ;p
a zdjęcia kosmiczne. ;d ;*

Unknown pisze...

...Ty Bunia zamiast marzyć o wędrówkach po parkach, to zacznim moze na początek szukać partnera do spacerowania ;PP
Ci mówie zdjęcia świetne ;**
buźkaaa;**

Alka. ;* pisze...

zdjęcia mnie rozwaliły :leży i kwiczy: ;D
a mnie dopadł smutek ogólny i żadne kolorowe liście nie pomagają podnieść mnie na duchu. ;d
nowa u mnie. xd

;*****

Anonimowy pisze...

wariatkiii xd
czasami współczuje tej owieczce ;pp
Diana

Anonimowy pisze...

Łan: jaka nasza? MOJA! ;D
Tu: Jaka owieczka? OWIEC! ;D
TFri: On nie jest ćpun, tylko były ćpun ;D.

Anonimowy pisze...

a czy wiesz,że owieczka jest tak naprawdę połączeniem mojej owcy i Aleksandry królika? pamiętam jak dziś ten dzień. przyszywałyśmy jej nogi,głowę królika itd. a zakrwawione oczy to oczywiście milenowy wytwór.;P

Anonimowy pisze...

nowe.;)

Anonimowy pisze...

U mnie nowe ;***
Dobrze jest tak czasem się pobawić :*** :)


Scath.

Anonimowy pisze...

owieczka przerażająca. ;p
/po prostu ona z nowością.

Anonimowy pisze...

owieczka przerażająca. ;p
/po prostu ona z nowością.

Alka. ;* pisze...

nowe. ;}

Anonimowy pisze...

Nika, za przerażającą to Ty się nie pokazuj na mojej ulicy ;D.