środa, 26 listopada 2008

The 7 things I hate about you
The 7 things I hate about you, oh you
You're vain, your games, you're insecure
You love me, you like her
You make me laugh, you make me cry
I don't know which side to buy
Your friends, they're jerks
When you act like them, just know it hurts
I wanna be with the one I know
And the 7th thing I hate the most that you do
You make me love you.

No cóż by tu napisać. Jutro dyskoteka. Miejmy nadzieje, że będzie zaliczona do udanych.
A dzisiejszy dzień udany jak do tej pory. Z religii 6 z trzeciej tury pytań do bierzmowania.xD
A czyja to zasługa? Bibisia. Dzięki;*** Nie ma to jak siedzieć w ławce i odpowiadać, a za tobą siedzi osoba która Ci mówi wszystko do ucha.xD A wracając do dyskoteki, to mam dylemat jaka mam zalożyć bluzkę.xD Gdyż obie lubie. Chciaż dałabym sobei uciąć głowe, ze koledzy by mi radzili odłożyc bluzki , neizastanawiać sie która lepsza i przyjść bez. Te hormony.xD
No cóż, więcej napiszę jak będe miała wene.xD
<3;***

7 komentarzy:

Izuś :) pisze...

And the 7th thing I hate the most that you do
You make me love you.. <- to mi sie najbardziej podoba:))

hmm.. tez mam disco, jednak w LO, a nie u siebie w gim. :P bo odwolali nam.. szkoda gadac;/

hehe, co do chlocow..:P wez u mnie tak samo:D maja glupie pomysly. :P czasem strach sie bac. :D ale bywa;)

;*

Anonimowy pisze...

a ja Kochana w ogóle nie wiem w czym iść i czy w ogóle iść. ;d
zastanowię się. ;d
przecież to jeszcze cała doba niemalże.xD
a co do chłopaków to ja tych naszych, klasowych nie komentuje. ;d
ale i tak ich lubię. ^^


;*******


/uczucia-w-promocji

Anonimowy pisze...

Widze że jesteś fajna fajna i lubisz czaila

Anonimowy pisze...

ja myślę,że dyskoteka będzie beznadziejna.. i myślę też,że w każdej bluzce będziesz cudownie wyglądac.;p /seven things jest wyjebane! trochę mi się znudziło,ale nadal słucham z przyjemnością.

nowe.;p

progresywna pisze...

Fajna Piosenka ;) Tej laski lubię jeszcze songa Goodbye ;)
;*
Dyskoteka? Tylko się wybaw dobrze ;*****


Scath.

Anonimowy pisze...

Zdjęcie cudne.
Ja mam dyskotekę dzisiaj, ale postanowiłam nie iść. Więc nie mam tego dylematu co Ty. xd
A bluzkę załóż inną niż te dwie. Ja zawsze tak robię. xd
;*

Roksana

Alka. ;* pisze...

nowe. ;)