wtorek, 18 listopada 2008




Gdybym była chłopakiem
Myślę że mogłabym zrozumieć
Jakie to uczucie kochać dziewczynę
I przysięgam że byłabym lepszym facetem
Słuchałabym jej
Bo wiem jak to boli
Kiedy tracisz jedynego którego pragnęłaś
Ponieważ on uznał Cię za coś zagwarantowanego
I wszystko co miałaś zostało zniszczone.

Zdjęcie masakra ale wyszło tak jak wyglądam, czyli złe wyglądam.xD
U mnie jest spokoł. Oby tak dalej , jutro wywiadówka i chciałabym w ogóle nie wracać do domu z treningu.xD Ale raczej informuje mamę o swoich ocenach na bieżąco chyba , że z techniki nie.xD
A w czwartek spontanie do bierzmowania, w środę następna diskoł.xD Już nie mogę się doczekać spotkania, a dyski tak średnio.
<3;***kocham ten zespół:

Red Hot Chili Peppers - Otherside

Red hot chilly pepers - callifornication

Red Hot Chili Peppers - Dani California

14 komentarzy:

Izuś :) pisze...

super fotka.. prawdziwa taka.. :> ach, Ci mężczyźni.. :(

/unique

Anonimowy pisze...

If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I’d be a better man.
I’d listen to her
Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
Cause he’s taken you for granted
And everything you had got destroyed


:*
Wyglądasz cudownie w tej czapeczce ;***


Scath.

Anonimowy pisze...

mi się zdjęcie bardzo podoba.
a co do wywiadówki to ja już czuję, że z domu przez najbliższe dwa tygodnie nie wyjdę. ;d
/uczucia-w-promocji

Unknown pisze...

oj Bunia nie zawsze jest tak jak Ty to sobie myslisz ... ale niech Ci bedzie ...
buźka;*

Anonimowy pisze...

taa... gdybym była chłopakiem.

wywiadówka? nie chce mi się myśleć. mama już dziś zapowiedziała żebym jutro nie wchodziła jej w drogę bo będzie miała zły humor. a co za tym idzie ja też. i znowu słynne powiedzenie 'przecież ty nic nie robisz! twoim jedynym obowiązkiem jest nauka!' ble, ble, bleee

jak dla mnie każde Twoje zdjęcie jest wyjątkowe. ;)
i w ogóle chciałam Ci powiedzieć, za fajna czapa! sama się za taką rozglądam. ;p

przez-rozowe-okulary

Magda:* pisze...

mmm smerfetka moja ;* boską masz tą czapuche zdjęcie też ;p
wywiadówki nie będę komentować, bo nie warto ://

Alka. ;* pisze...

noffe.

Anonimowy pisze...

tak tak też kocham ten zespół, a zdjęcie jest ok:)

Anonimowy pisze...

Bunia bejbe,pamiętaj siedemnasta w czwartek pod kościołem.;d
dysko-też nie wiem co myślec. zależy od wielu czynników,a tym bardziej od wielu ludzi..

zdjęcie prześliczne,a czapa przezajebista.;))

Anonimowy pisze...

Bunia z chłopakami tak to już jest:(
a co do zdjęcia no dosłownie genialne! tak jak TY:);*

Dośka

Anonimowy pisze...

ja nie wiem co Ty chcesz od tego zdjęcia ;> jak zwykle ładne;*.i czapka super :)
ja mam wywiadówkę jutro.ale chyba nie mam się czego obawiać.
..tak szczerze powiedziawszy nie chciałabym być chłopakiem.nawet jeśli czasami mają łatwiej w życiu.
/niezalezna-ksiezniczka

Anonimowy pisze...

istna smerfetka. ;d
if i were a boy robiłabym bardzo różne rzeczy, o których nawet nie masz pojęcia. ;d
;*

/no-name-osiem.

Anonimowy pisze...

Jakbym była chłopcem, tobym wychowywała swoich kolegów! ;D

Red Hoci są kól ;). AAA, I PAMIĘTAJ, kto ci to podesłał! ;D

Anonimowy pisze...

nooooooowe.