czwartek, 6 listopada 2008




Kocham jego głos.! Po prostu kocham.
No dzisiejsza akademia się chyba udałą. I nasz śpiew chyba się spodobał. Dzięki Bogu nie zapomniałam tekst. Dziękuje Ci Boziu , że nie skompromitowałam się przed całą szkoła.
I jakoś tram zaśpiewałam. No i te brawa. Kochamy je wszyscy. Prawda?;d
A testy to nie wiem jak poszły. Zobaczy się jak będą wyniki.
W niedziele koncert, w poniedziałek zakupy i film z dziewojami;***
Nie jest wspaniale ale jest dobrze. I oby tak było niż katastrofa..xD

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Brawooo! Napisała!


wasza piosenka była kÓl.

Anonimowy pisze...

powiedz mi jak Ty to robisz, że tak ładnie na zdjęciach wychodzisz?
uuuu, nie było mnie na akademii, i nie mogłam Cię podziwiać. ;p

przez-rozowe-okulary

Anonimowy pisze...

a za podusiom kto się chowa? ;>
Madziaaa? ;pp

'Zbudujemy szklane domy, jasny światttt...' do teraz to śpiewam, co oznacza że wam się udało. ;d
I w ogóle to na koncert idę i ja! ;p

Kocham Cięęę ;*********************
A na zdjęciu ślicznotkaaaa. ;***********

/uczucia-w-promocji

Anonimowy pisze...

Buniaaaaa,aj lov ju sol macz za tę piosenkę i nie tylko,ciapo.;p :***

Anonimowy pisze...

przepraszam Cię, ale dziś nie mam nastroju na komentowanie. napiszę tylko, że tak fota z serduchem podoba mi się. ;) ;*****

a lampy były w pobliżu. ;d

bączka.

Anonimowy pisze...

Jezu, jak ja nienawidze publicznych wystąpień to Ty sobie nie wyobrażasz. A zawsze dziwnym trafem wypada na mnie. I oklaski wcale mnie nie podbudowywują. ^^
A zdjęcia śliczne. Pięknie wyszłaś.
;*

Roksana

Anonimowy pisze...

ja chyba teraz nie miałabym odwagi występować publicznie ;p ale gratulacje dla Was ;) zgadzam się z Dianą, że na każdym zdjęciu i to zawsze wychodzisz ładnie ;*
jest jak jest i trzeba się z tego cieszyć.wierzyć, że będzie lepiej.
/niezalezna-ksiezniczka

progresywna pisze...

ooo to składam gratulację ;*
Testy pewnie poszły Ci znakomicie :*** :)
Jak wrócę wieczorem to wyslę CI książke, jeszcze Ci napiszę.

progresywna pisze...

ooo to składam gratulację ;*
Testy pewnie poszły Ci znakomicie :*** :)
Jak wrócę wieczorem to wyslę CI książke, jeszcze Ci napiszę.

Scath.

Alka. ;* pisze...

nowe ;>

Unknown pisze...

;*

Anonimowy pisze...

no proszę śpiewasz:) też lubię;)
fajną masz poduchę:D

Anonimowy pisze...

ten ostatni komentarz to mój:D

Unknown pisze...

jak juz powiedziałam amdzi i oli pięknieście recytowały a tak naprawdę to mi się podobało jak zaśpiewałyście az się rozpłakałam ze wzruszenia xDDDDD

progresywna pisze...

Czyj głos tak kochasz? O czym ja nie wiem??? ;******
U mnie nowe laseczko ma ;)