sobota, 26 kwietnia 2008


Bo.!..
byłam dzisiaj na meczu i strasznie sie denerwowałam.xD
Ale nie potrzebnie bo wygrała Unia.xD
Była czerwona i żółta kartka.xD
;********
A w poniedziałek powtórzenie z Historii, a w środę sprawdzian.;(
A mi się tak chce uczyć, że .....!
No ale trza.xD
A od środy sielana.;).xD tzn już w środę.;)no i w czwartek;)
Dziewoje u mnie spiom.xD
Ale będzie ekstrawagancko.!
Będzie wa szalały, płakały oglądając romansidła.xD
no i śmiały z siebie jak bania spadnie;)
Moje kochane.!;******
Ha.ha.ha.ha.!
A 5 w końce na wycieczek upragnioną.xD
Mniam.!xD



Leon Lewis-Yesterday

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jaki zaplanowany tydzień.chociaż też w sumie lubię to robić i niestety czasami nie mogę powstrzymać się od złości jak przyjdzie coś spontanicznego.
to ładnie poszalejecie znając was xD.
uwielbiam jej piosenki ;*
/.niezalezna-ksiezniczka

Unknown pisze...

widze,że Bunia tydzień zaplanowany ;D a co do tego spania to juz pewnie plan nocy opanowany ;P
eno eno jaka fotka ;D wymiatasz normalnie;D

Olka ;) pisze...

gada że nie ma już zdjęć. xD
i co, Marcin Ci robił? ^^
pieknie ;**
ja też nie moge sie tej wycieczki doczekac ;p
a Leosia ma fajny głos ;pp

Alka. ;* pisze...

mojaaa. <3
śliczotne zdjęcie. ;]
a spania u Ciebie doczekać się nie mogę.
i wycieczki... ;)

kocham. ;*
;}

Magda:* pisze...

ekstrawagancko ;> ... dureksowo bardziej ;D ślicznaaa fotka ;] ;* .jeszcze raz powiesz, że masz brzydkie zdjęcie to po dupie dostaniesz ;p

Anonimowy pisze...

uśmiechu mi brakuje.
/Nika.

Unknown pisze...

Jaka seksowna kobieta.
Och !
<3
kocham.

Unknown pisze...

+ nowa. <33