wtorek, 22 kwietnia 2008

Jedyna w swoim rodzaju.xD

A więc założyłam bloga gdyż, ponieważ bardzo mi się podoba jak Ala moje Słońce[ile ja ich mam?xD]prowadzi swojego bloga [http://uczucia-w-promocji.blogspot.com/]
i pomyślałam,że sprawdzę swoje siły.xD w prowadzeniu bloga.!

Dzisiaj jak co wtorek byłam na eska-esie.!
Trochę było do kitu.xD
Ale za to Binia była gwiazdą wieczoru xD oczywiście z udziałem Dziuni;***
A moje Słońce[Ola.R] dostała nieprzyjemnej kontuzji.xD
Ale miejmy nadzieje, że kwaśna woda pomoże tej biednej kobiecie.;);)

+ powodzenia znajomym i nieznajomym na testach jutrzejszych;)

9 komentarzy:

Alka. ;* pisze...

mmmm...moja. ;* <3
pięknie.
a to zdjęcie to już Ci mówiłam, że sram jak je widzę.? ;p
kocham. <3

Anonimowy pisze...

Aj to widze że sks ciekawy był ^^
A zdjęcie śliczne ;*

Anonimowy pisze...

Zdjęcie śliczne, tytuł śliczny, Bunia śliczna. A ręka boli.

Anonimowy pisze...

zdjęcie śliczne.! ;* a co do bloga to fajnie, że 'wróciłaś' z nową odsłoną ;p powodzenia ;)
/.niezalezna-ksiezniczka

Olka ;) pisze...

no i pięknie. super że masz bloga ;]
a zdjęcie mistrzostwo świata. już nie tylko okolic. xD
;****

Anonimowy pisze...

nom a ja sobie o sksie zapomniałam.. ale cóz. widze ze nie ma czego załowac. hehe xD .;p

a zdjęcie bo.oskie.(; :*


Olka.

.mi hai fatto innamorare. ;* pisze...

nooo Moj Cycu Kochany ;*;*<3 ja też założyłam bloga ;D bo... bo mnie zwerbowały te 3 (czyt. Alka, Olka, Monika) ;D;* no to wiesz ja sie może zareklamuje www.aleja-pelna-roz.blogspot.com no haha ;D śliczne Cycu zdjęcie ;* Kc ;*<3

Karolina ^^

Anonimowy pisze...

nie no,Bunia ma bloga!;d
cieszem się,że mam kolejną stronę do poczytania.;]

*zdjęcie bardzo ładne.;**

Alka. ;* pisze...

u mnie noweee. ;*