czwartek, 24 kwietnia 2008

Green Day


Dzisiaj dopiero zdałam sobie sprawę z tego jak się zmieniłam.!
To już nie ta Bunia dzięki której mama słuchała godzinami jaka to jej córka jest niegrzeczna.!
Szalona, arogancka, ładnie mówiąc be szczelna.!
Dla której nic nie było trudne do zrobienie.!
Wszyscy sie bali, a ona jedyna odważna robiła rzeczy niewyobrażalne.!
Pyskowała do nauczycieli.!
To co zostało w niej to to, że dalej za wszelką cenę broni swoich przyjaciół.!
Troszku szalona ale nie tak ja kiedyś.!

Proszę o wasze spostrzeżenia co do mojej zmiany.xD
Gdyż jestem bardzo ciekawa.xD

A dzisiaj wkurzył mnie taki jeden pan który prowadzi lekcje wychowania fizycznego.!
Heh grałyśmy w ręczną.xD
Binia i Dziuśka znowu wymiatały.xD
Jeszcze sporo do zrobienia a już 19.18.xD
Muszę zrobić zad. z Wos-u.xD
A tak mi się nie chce;(
I może znowu pobiega.xD

A wycieczka zapowiada sie cool owo.xD
Nie ma obiadów ,śniadań.xD
Oj widzę, że co nie co schudnę.xD
No...i chyba na tyle.xD


Proszę pisać na powyższą prośbę.xD
Naprawdę mnie to ciekawi.xD

Green Day;********************

4 komentarze:

Alka. ;* pisze...

no tak nie będziemy jeść, albo(co mi się bardziej podoba) dwa dni pod rząd będziemy wpieprzać happy meal'e z McDonald's. Tkie jest życie xD
A zmieniłas sie i owszem. Może wyrosłaś z szaleństwa.? ;p
;*

Unknown pisze...

Jesteś niezywkła.

Olka ;) pisze...

nie bardzo mogę Ci powiedzieć czy się zmieniłaś, bo niestety nie jestem z Tobą w klasie ;p ale mi się wydaje, że... wydoroślałaś? ;]
na + :)

a wiecie co? ten pomysł z głodówą (ale tylko obiadową ;p) jest niezły xD

Anonimowy pisze...

Jak u Ciebie TO jest "poważnie", to ja się boję pytać, jak było wcześniej ;D.