wtorek, 29 kwietnia 2008

Dzisiaj.!
Była w szkole i nerwy w strzępkach .xD
I dowiedziała się coś nowego o Olce .R i Magdaleny .xD
O tuż ;
Magdalena zwana Dziuśką .xD
Pisze wypracowania które nadawały by się do książek;))
A me słońce czyli Olcia gada jak z encyklopedii .xD
No i za to je kocham i nie tylko za to , tylko także że som;****
A naukę to mam w piątej z kolei otworze odbytowym.!
A już wieczorem z tym Słońcem wielki na Unie biegać .xD
A i jeszcze Ala pojechała do Stalowej i kupi bransoletki .xD
:******dziękuje;***
Jutro.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To już jutro będzie sprawdzian z Historii.!
To już jutro po szkole idee z nimi na zakupy.;)
To już jutro pojadę do babci .xD
To już jutro posprzątam bo one przyjdą do mnie .xD
To już jutro one będą u mnie spały dwa dni .xD
To już jutro będę sobie z nimi robiła zdjęcia na pamiątkę .xD
To już jutro będę z nimi beczała czy śmiała się przed TV z filmu
którego będziemy oglądać.;)
To już jutro będziemy wspólnie oglądać „sou can dance” i jak to zawsze bywa komentować .xD
To już jutro będziemy jadły co najbardziej kaloryczne.;*****
To już jutro zaśniemy zmęczone z wraże.;)
To już jutro będziemy spały we cztery w jednym łóżku.:*****


Tak się tego nie mogłam doczekać a to już Jutro.;******


A w czwartek Ognisko.O;****
Z matołami i puszczalskimi .xD

K.W ;***********

6 komentarzy:

Unknown pisze...

widze,że na prawde nie możesz sie doczekać JUTRA ;))
a co do UNI to chce Ci sie biegać?
Czy to tylko tak dla zdrowotności :) :D ruch to zdrowie więc wiesz he ;P
pozdrooo wariacie ;*

Anonimowy pisze...

Kupiłam.! ;d
2 czarniutkie. ;d

A jutro, jutro, tylko jutro w głowie mejjj. ;*
mmm serowo będzie. ;*

/ alka ;*

Olka ;) pisze...

weź Alka, a dla mnie już nie kupiłaś?
foch na całe życie.!

;pp

Magda:* pisze...

Szczerze to się boje z wami spać w jednym łóżku, zwłaszcza z Tobą xD

co by nie mówić to czwartek jest nasz.! ;]]

Historia ? co się boisz damy rade, w końcu co 2 głowy to nie jedna nie ?! ;p
buziaczki ;** ( .upsii ;D )

Unknown pisze...

A ja wam zazdroszcze za to jutra.
Ha.!
A wlasnie to czego nie jedziesz z nami do włoch.???


K.c,**

Anonimowy pisze...

I się doczekałaś - przybyyyłaam! ;D
Wcale się nie dziwię, że nie mogłaś doczekać się środy, czwartku zresztą też nie, prawda? ;]