środa, 11 czerwca 2008

Lekcja matematyki.!






Kryspin.!








Kangurek.;))


Olcia która myśli?>;>Właśnie o czym myślisz?;>O miłości czy o swoim nowy aparacie?Którego jeszcze nie masz?;>
Tyłeczek na punkcie którego chłopcy mdleją.xD

To nasza cała lekcja matematyki.xD
Ja & Bartek uważamy ,że Polska przewali z Austrią
, przewidywany nasz wynik to 2;0.!
A Bibiś & Bulwą uważają, że Polacy pomimo porażki z Niemcami wygrają, ich przewidywany wynik to 2;1 .xD
Świadkiem zakładu jest Dziuśka;)
A wygrana to rolka kolorowego papieru.xD
Nagroda jest Cudna.!
Więc jest o co walczyć.:)


Przychojec.!

A ło tu z mężulkiem.;*.xD
Co niektórzy moczyli się w wodzie dla Kóz.!
Drużyna"BRZESZCZOTEM PO JAJACH"-niezwyciężona drużyna.!
Drużyna "O FLEJTUCHY".xD
Dziołeczki z Kozami i Kociakiem.!

Tu ja z Kozom .xD

Bo było fajowo.! Troszku mi sie oberwało od Bibisia ale tam.xD Kózki były słodkie , chociaż z naszym klasowym Kozą by było im raźniej bo nie a to jak sami swoi.!.! Proszę o jeszcze jedną taką wycieczkę.xD Zresztą jak wszyscy;)


3.!

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Hehe boskie to twoje zdjęcie z kozą ;P
Zresztą jak i wszystkie hehe ;)
Noo 3 już tylko !

Anonimowy pisze...

Olka nie myśli. ona marzy ;p xD
zdjęcia są bardzo bardzo fajne. ;) kozy też. ;p
a Polska wygra!. przykro mi, ale chyba przegrasz kolorowy papier ;p
;*
Diana

Anonimowy pisze...

Kryspin2 bardzo podobny do Kryspina1 ;p.
zastanawia mnie czyj to tyłeczek..
a kozy, jak widać, są bardzo fotogeniczne.w ogóle boskie zdjęcia ;d
a Polska niestety zremisowała wczoraj przez tego głóóóópka sędziego.!
/niezalezna-ksiezniczka

Anonimowy pisze...

takk.
zdjęcia bosskie. ;*
wszystkie. ;d
a ten tyłek też mnie interesuje. ;d
przyznaj się, Twój.? ;d
kc ;*
/uczucia-w-promocji

Anonimowy pisze...

Zaspokoję waszą ciekawość: to jest tyłek Dżastiny M. ;D



I jak zwykle wkleiłaś to zdjęcie, an którym beznadziejnie wyszłam! FOCH! ;D

Anonimowy pisze...

haha,ambitnie.
xD
/nika.