niedziela, 29 czerwca 2008

Za dużo rzeczy łączy ich.!
By odejść i osobno zacząć żyć.
Minuta za minutą czas ,
wciąż mija czasu mniej każdego dnia.!


Wczorajsze ognisko udane.!
To co z tego, że wracałyśmy o 23.00 przez las .xD
A dzisiaj niedziela.!
Jak zwykle nuda do potęgi.!
U mnie lecą jeszcze teksty, żeby wyłączyć komputer/tv ,gdyż ma być cisza i harmonia.!
Na moje szczęście jeszcze nie został puszczony Szopen.!(nie wiem czy dobrze bo nie mam zielonego pojęcia jak tam się to pisze.xD)

+ zdjęcie głupie, ale ja takie lubie.xD
^^^^^^

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Haha zajebiste to jest
"spokój i harmonia" ;d
A ognisko boskie ;d

Anonimowy pisze...

hehe 'harmonia' ;d ..czasami też jest potrzebna ;p ale bez kompa czy tv to ciężko rzeczywiście ;] a zdjęcie jak dla mnie fajne :)
/Dominika

Anonimowy pisze...

NIC NIE PISZCIE! MA BYĆ CISZA I HARMONIA!


:D

Alka. ;* pisze...

tak, tak o ognisku słyszałam. ^^
a cisza i harmonia to podstawa dobrej niedzieli :lol: ;p

+nowe u mnie. ;}
;*

Unknown pisze...

nie ma to jak "cisza i harmonia" - ostatnio u mnie niestety tak nie bylo... eh, no nic jakoś to bedzie ;) chyba ;]
co do zdjęcia fajne ;P minka boska ;P taka jakbyś płakusiała ;D
pozdróóófka ;P

Anonimowy pisze...

tak dla zaspokojenia Szopen piszę się Chopain. ;d
znam te nakazy wyłączenia natychmiastowe,ot co!;p
/Nika.

Anonimowy pisze...

też kiedyś z ogniska na Jelnej musiałam o 23 wracać przez las.;d

a ja nic nie napiszę o harmonii. z wyjątkiem tego.;p

Anonimowy pisze...

kiedyś o 23 wracałam z ogniska drogą obok cmentarza... nie było fajnie ;p
zdjęcie podoba mi się ;]]

Diana

Magda:* pisze...

ciul, że z jednym światłem, ale dojechałyśmy 'jakoś' xD a ognisko ogólnie zaje.biste ;]
cisza i harmonia... nie no Alicja i jej teksty ;p
zdjęcie też mi się podoba ;* ;p

Anonimowy pisze...

Chopin, Nika (;.