niedziela, 15 czerwca 2008

Urodziny.!

Wczoraj było serowo.!
Wyjazd do Stalowej się udał.xD
Zakupy też jak widać.xD
W prezencie dostałam bluzkę od dziewcząt.;)
A reszta kupiona przeze mnie na urodziny moje;)
No i tylko zostało ognisko;)
20 Czerwca.!
Poczwórne urodziny no i koniec szkoły.!

A to moje życzenia które dostałam od ukochanych , którzy pamiętali;**

Olka;*

chociaż już prezent został Ci dany i smutek na twarzy także rozwiany :> ja Tobie życzę wszyyystkiego dobrego i urodzin udanych :) ;D sto lat ! :*

wierszyk mego autorstwa ;d wiem ze badziewny.:P ;d hehe

~*Dominika*~

Wszystkiego najlepszego Buńcia! :) :*

Ala;*

mojeee Kochanie. Z okazji Urodzinków życzę Ci jaaa wszystkiego czego sobie chcesz. I żebyś dalej była zajebista. Taka jak teraz. ;*

Dziuśka

No to Bunia wszytskiego najlepszegoooooooooooo!! szczęścia miłości pieniedzy spełnienia marzeń i czego tam chcesz :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:* stara dupa hehe ;] :*:*

Damian

najlepszego Buńka ;)

zdrowia, szczęscia, dużo sexu ;D tylko nie wpadnij tam ;P

Wojtek

Wszystkiego najlepszego Bunia!

Rogalątko

stoo lat, stooo lat ;^

;*

a oprócz stu lat zdrowia, szczęśnia i spełnienia marzeń,o.




No i dodać jeszcze wczorajsze życzenia Tomka, Darka i Damiana. xD

Dziękuje;******

Kocham Was;*****

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

śliczne prezenty :) co do życzeń to już nie będę się powtarzać..teraz tylko czekamy na ognisko :)
/niezalezna-ksiezniczka

Anonimowy pisze...

prezenty oczywiście pierwsza klasa!
a do życzeń się dołączam i tak jeszcze od siebie : Życzę Ci dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności, spełnienia marzeń, dużo pieniędzy, fajnego chłopaka, ładnych dzieci, dużo pieniędzy, żebyś zawsze była szczęśliwa, żeby Ci się dobrze żyło, dużo pieniędzy, żeby w Twoich oczkach był zawsze taki blask jak jest teraz, żebyś była zawsze otoczona przyjaciółmi, dużo pieniędzy, żeby Twój mąż (Darek) dbał o Ciebie jak najlepiej i był wierny jak pies, dużo pieniędzy, żeby pogoda była zawsze ładna, żebyy...nie wiem co tam chcesz.
aha. i jeszcze jedno. dużo pieniędzy! xD
jak mi składali życzenia dodali jeszcze: 'żebyś miała pięciu synów z czego dwóch zostanie rolnikami, męża też rolnika z dużą emeryturą' o ile dobrze pamiętam. ;)

no i wiesz Buniu. Spełnienia marzeń. ;)

Diana

Anonimowy pisze...

Mwahahahaha, teraz tylko zostaje Ci, jako uwieńczenie piętnastki, leżeć w rowie po ognisku.
I jeszcze 'pływający' prezent ode mnie ;D.

Anonimowy pisze...

chinki mi się strrasznie podobają.;}
Buniu,ja też Ci życzę wszystkiego,czego tylko pragniesz i co najważniejsze,to spełnienia marzeń,bo są najważniejsze.;p:**

~a któż jeszcze ma urodziny oprócz Cię,Stacha i Krzysztofa?;>

Anonimowy pisze...

już wiem kogo jeszcze. naszej Moniki.;>

~nowe!

Olka ;) pisze...

najlepszegoo.! ;*

Anonimowy pisze...

haha,widzę urodzinowy czas.
wszyscy po kolei.
w tym ja i moja Ala też. <3.
najlepszego!
;**.

/nika.