niedziela, 22 czerwca 2008


Ognisko było super.!
Pomijając kilka moich nieumyślnych wpadek.!
Przepraszam.xD
Dziękuje wielce za prezenty.!;**;**
Nie trza było.;)
Heh a Ty Damian to mnie zaspokoiłeś na wieki.!xD
I te rzucanie się po słomie.!
Przepraszam tych co to układali:P:D
Troszku po rozrabialiśmy.;)
I co tu jeszcze.!
Dominika jak ręka.xD?
Sorka ale czułam jak Cię walnęłam.xD
No i ta inspekcja pod postacią Anki.xD
Zdjęcia nie są wstanie aby je dać na bloga.xD


Mamy siebie, mamy tak wiele
Mamy to szczęście, że mamy siebie.

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ooo zdjęcie z tego meczyku u Magdy nie? :D Jaka bania wtedy była ^^
'wino piłaaaś' ;d

Anonimowy pisze...

cieszę się, że ognisko udane. ;))

Diana

Anonimowy pisze...

ognisko dla niektórych bardzo owocne ^^.
no niiic, ja już cii, nic nie mówię przecież.

A co do A., to "Krzysiek musi mieć nieposzlakowaną opinię!" ;D

Anonimowy pisze...

ręka dobrze ;p ale najgorsza była słoma, która powchodziła wszędzie..a skóra po niej swędziała ;p w sumie dziwie się, że mam jeszcze zęby po tym 'uderzeniu od Cz. ;>
/Dominika

Unknown pisze...

nie musisz mi dziękować, nie ma za co.. cieszę się ,że Ty sie cieszysz... w sumie ognisko było spoko, chociaż dla mnie nie do końca... eh... zaje.bałem sobie sprawe przez własną głupotę, eh...
dobra już nie smęce, 3m sie...

Unknown pisze...

ja ci zapomniałam zyczyc wszystkiego naj, bo mnie w polsce nie było, ale wiesz ze ci zyczę ;*

Magda:* pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Magda:* pisze...

Jakie oczy ... ;p tia wino Monika wino ;D

ognisko spoko spoko, a co do zdjęć to potwierdzam, nie nadają się ;p

siankoo hehe , ciekawe co Wy tam robiliście a zwłaszcza Czajsu no ale cóż-
''żadna praca nie hańbi'' ;p

Anonimowy pisze...

Madziu, rozwalił mnie Twój komentarz ;D.