poniedziałek, 22 września 2008

Moje zdjęcia się wyczerpały. Dość. Nie ma.xD Muszę porobić bo wszystko to samo.
A dałam zdjęcie Katy Perry bo ostatnio tylko jej piosenkami żyję i się odżywiam.!
Nic nie poradzę , że jej głos tak trafia do mnie. I ma takie genialne piosenki.
A po za tym ładna kobita z niej. I kocha gumy jak ja.xD
No a co do mojej choroby to chyba już zanika. Szczęście.? Tak, szczęście , ze tak krótko była.
No i mówiłam już kiedyś ,że bardzo kocham swoich braci.? Raczej tak.!
No a tego młodszego to bym skopała na zgniłą śliwkę, że się tak wyrażę.!
Otóż zapomniał , że jest takie coś jak "kosz" i jakby nigdy nic rzuca po domu i ja po nim zbieram bo mama przyjdzie i dostanie ataku paniki i do końca dnia nie oglądnę Tv.
A dzisiaj leci "Szymon Majewski Show".! Którego pomimo głupich żartów , które pomimo, że są banalne to mnie śmieszą.! Chociaż jestem wielką fanką "Dr Housa" . Polecam. Koleś jest wyrąbisty. Kończę to pisanie bo jeszcze mnie wiele czeka.

<3;**

5 komentarzy:

Unknown pisze...

mówisz ,ze gumy lubisz ;P
ciekawe jakie te gumy ;> :D hehe ;PP

dobrze,ze wyzdrowiałaś;***
buźka;**

Alka. ;* pisze...

ehh a mnie dziś wziął ten wirus chyba. ale nie jest źle. ;p
;***

+nowe u mnie. ;]

Anonimowy pisze...

też uwielbiam tą wokalistkę. ;)

hehe, dziwne. wszyscy na około proponują mi koty. tylko nie jestem pewna czy znowu chce się tak do nich przywiązywać. zresztą, mam nadzieje, że tamten jeszcze wróci. ;))

Diana

Anonimowy pisze...

: ) hmmm... ja lubie jej piosenkę hot n cold ;) co widziałaś u mnie na sajcie :)
A co do Dr Housa też go lubię chociaż w każdym odcinku ma taki sam system czyli pod koniec zawszeeeeee wynajdują lekarstwo :)

Scatheless
buziaczki ;*

Olka ;) pisze...

też się wkurzam, jak mama każe mi sprzątać po młodszym rodzeństwie. no nic tylko utłuc ich! ;d nie no, czasami są słodcy. ;d
a do mnie ostatnio trafia Leona Lewis i Lenny Kravitz, którzy nawet sąsiadują ze sobą na Winampie. ;d
;*