środa, 3 września 2008

O dziwo na razie jestem pozytywnie nastawiona do swego życie. Idzie bez nie fajnych sytuacji. Ale to się pewno skończy jak się c0ś stanie. I zacznie sie walić.Bo to w życiu nie ma tak kolorowo. I te uczenie. Na razie machać ręką i nogą ale za nie długo będzie kucie. Jeszcze test z anglika. czarno to widzę. Bo jak dzisiaj opisywałam obrazek z gazety na angliku to tylko jąkanie. Ale pewnie już po będę się dziwiła , ze się tak stresowałam. I bała jak nic. Ale najgorsze jest jak nauczyciele tak powtarzają , ze macie się uczyć bo testy. Nie znoszę tego. A no i lektury już wypożyczone i tez nie lektury. A bop jedna książka spodobała mi się z okładką to musiałam ją wypożyczyć. Podobno dobra. A jaka naprawdę to sie okaże. No i zaczyna sie czytanie lektury pt.,,Starszy pan i morze".Pewno jakaś ciulowa jak każda lektura. A, szkoda, że ta pogoda teraz jest nie była pod koniec wakacji. I et głupie mundurki. W podstawowej szkole nie ma mundurków a my musimy mieć. I te smrody na lekcjach. Nie wiem jak ja wytrzymam na biologi. Czy antyperspirant tak dużo kosztuje , że trzeba oszczędzać i ludzi truć zapachem śmierdzącego potu.
Już bez przesady. Ale to nasza klasa. Jeden na klasie o siebie dba czy dwóch. To dajcie spokój.
A porażka totalna. A no i dzisiejsza 5 z polskiego podniesie mojej mamie humor więc można od niej coś wysępić pieniędzy. A no i dobry początek ale wątpię , że koniec tez będzie też taki zadowalający. Powodzenia w szkole. Przyda wam się. A no i zdania matury jak najlepiej[Aga].

16 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Piękne zdjęcie.
A ze szkołą to u mnie będzie pewnie tak samo.
I też się właśnie najbardziej boję testu z angielskiego. Bo to moja kula u nogi. xD
A lektury jakoś ścierpisz
! Podobno po "Panu Tadeuszu" już wszystko jest latwiejsze. ;]
No, oprócz orginalnych mitów greckich. Ale to dopiero w liceum. ;]
;*

Anonimowy pisze...

oj Bunia,Bunia. to Ty już piątki zarabiasz.;d
a to gadanie o testach jest zjebane jak barszcz..
co do książki,to 3c też ma tę lekturę,jak i również my. już stojąc w bibliotece mówiłam,że nie przeczytam,a Michaś stwierdził,że sam tytuł mi wystarczy.;D Sylwia otwiera książkę,patrzy,pokazuje mi,ja Michałowi i śmiejemy. "Ty kurwo" pojawiło się na 26 stronie.xd
-przeczytam całą,ja też. i ja...

Anonimowy pisze...

tak, cały czas tylko testy, testy, testy...
jak na razie nie mam jeszcze żadnej oceny. a Tobie gratuluję. ;))
nie moge tej szkoły...

Diana

Anonimowy pisze...

ee tam będzie dobrze,zobaczysz,nie słuchaj przedwcześnie testowych prognoz. ;p
'Stary człowiek i morze',oszczędz sobie i nie czytaj,badziew.

druga,po 'Krzyżakach' książka,którą sobie odpuściłam,bo skosztowaniu.

Anonimowy pisze...

/Nika.

Anonimowy pisze...

zobaczysz jak pójdziesz do liceum :D tragediaaa... Stokroć wolę testy gimnazjalne.
Stary człowiek i morze? Hmm lepiej weś streszczenie tak samo na tym wyjdziesz.


Scath.

Anonimowy pisze...

nowośći.

Anonimowy pisze...

nowośći.

Anonimowy pisze...

przepraszam za spam.;d

Alka. ;* pisze...

książkę tą muszę czytać również.
5 żadnej narazie nie dostałam i się na to niezapowiada. ^^
+nowe u mnie. ;]

;*

Anonimowy pisze...

widzę każdemu się spodobał tekst w książce, którą też przeczytałam i..smęt! płynie, łowi, płynie łowi.ciągle to samo.nudzące ;p
mundurków Wam serdecznie współczuje, smrodu też chociaż wiem co to znaczy bo u nas tak Arash ma :lol2: :/
5 z polskiego hoho Buńcia szalejesz ;d
/niezalezna-ksiezniczka

Anonimowy pisze...

aj ta szkoła, każdy miał chyba podobnie zawsze, ale spróbuj jak najwięcej pozytywów dostrzegać:) zawsze to jakiś sposób na przetrwanie;)
pocieszę Cię, że rok szkolny szybko zleci i znów będą wakacje

Olka ;) pisze...

my musimy juz na poniedziałek przeczytać te lekture a ja nawet nie wiem gdzie ona jest ;d no a piątka to sukces. mały, bo mały ale jest. ;] ;**

Alka. ;* pisze...

nowe. ;}

Anonimowy pisze...

Bunia, napisz jakąś nową, cooo? Choćby o grupowym na eskaesie. ;D

/no-name./

Anonimowy pisze...

nowe. (;
/Nika