czwartek, 28 sierpnia 2008



Wredna mała, niegrzeczna Bunia. Zdjęcie robione w zerówce. Pamiętam ten dzień jak wczorajszy.
Źle nastawione z Magdą nie chciałyśmy robić zdjęcia z podniesioną ręką ku brodzie. Ale nie miałyśmy wyboru. Nie wiem czy zbytnio się zmieniłam z wyglądu. Myślę, że może troszkę ale nie bardzo. Może troszkę jestem smuklejsza na twarzy. Ale to wy macie mi powiedzieć czy się zmieniłam czy jednak nie. A pierwsze foto jest dla pewnego kolegi , który uważa , że mam rude włosy. Niech się lepiej dobrze przypatrzy. Bo nie jedna fryzjerka mi mówiłam, że mam złoty kolor włosów. A zresztą nawet jakbym miała rude włosy to co? Rude włosy są fajne. A no i chciałabym wrócić do wczorajszego dnia. Wczorajszy wyjazd z Panną Magdą i Moniką był udany.
Przyjechałam zmęczona jazdą w autobusie, ale dzień był boski. A film genialny. Bardzo mi się podobał. A ta jedna aktorka była śliczna. Niestety nie wiem jak się zwie. Polecam film pt."Przebudzony" czy jak on miał. Wracając wczoraj autobusem przewiało mnie fest. Głowa mnie nieziemsko bolała. A ten pan który zaspał swój przystanek, który miał gruby sen, którego trudno było dobudzić, który nie reagował na pięści i muzykę grającą w słuchawkach na uszach był potwornie śmieszny. Ale to chyba za sprawą alkoholu miał taki twardy sen. I zaczynam czytać książki. Bo po przeczytaniu jednej książki spodobało mi sie czytanie. I może będę miała lepsze oceny z wypracowań i może na teście gimnazjalnym. Oby. Ale sprawia mi to przyjemności. Szkoda, że te książki, które czytam nie są lekturami. Bo czytałabym je codziennie. A szkoda.
Trzymajcie się powietrza. I spędźcie ten koniec wakacji jak najlepiej, tego Wam życzę;*

"Sami - Znaczek"

21 komentarzy:

Olka ;) pisze...

co do pierwszego zdjęcia to zgadzam się z fryzjerką-piękne złote kłosy. ;D a jeśli chodzi o porównanie dwóch to myślę, że jednak fryzurka ma znaczenie dla całokształtu. ;p
pamiętam, ze zapomniałam wcześniej powiedzieć mamie, że będziemy mieć zdjęcia i byłam brzydko ubrana. xD

Unknown pisze...

no więc tak:P
zdjęcia obydwa spoko ;)
zmieniłaś sie lekko,ale poznałbym ,że to Ty na tym z zerówki ;P
co do włosków to świetne są ;)
a ja sie znam hehe ;P na tym i owym ;)) :D
a wakacje szlak trafił ;/
mialem takie qrwa plany i ni ch*ja nic nie wypaliło ;//
eh, jak pomysle o szkole to na samą myśl mnie na wymioty bierze ;/
i znów zobacze 'kolege' który bardzo 'ładnie' pachnie(odludek) ;/
eh szkoda gadać ;/
koniec wakacji mam lekko chorowity, ale ja tu sie podlecze ;]]
no to tyle ;]
papa ;*

p.s.
trzymaj sie ramy, bo zapie..... xD

Anonimowy pisze...

dzięki:) jasne, że możesz ;)
więc tak zmieniłaś się, ale jesteś podobna;) wydoroślałaś, stałaś się kobieca;) co do włosów, ja nie mam wątpliwości, że to jest złoty blond, faceci mają często problemy z kolorami

Anonimowy pisze...

Ty ruda? Ty nigdy ruda nie byłaś. ;p
A malutka Bunia jest rozkosznaaa. ;d
Cieszę się, że wyjazd miałyście udany. ;]]
Koniec wakacji...Nawet mi nie przypominaj. ;p
Ale zabawy udanej na tą końcówkę życzę. ;}
Książki dobra rzecz, wiem co mówię. ^^

;*******

/uczucia-w-promocji

Magda:* pisze...

Nienawidzę tego zdjęcia z zerówki :| Ty chociaż, w przeciwieństwie do mnie 'jakoś' wyszłaś a ja ... ;]]
Kolegą się nie przejmuj masz cudne złociste włoski ;*
Pan z autobusu był genialny hehe mam nawet jego zdjęcie xD
aa szkoła sie zbliża wielkimi krokami ;( ;( ;( za krótkie są wakacje a za długi rok szkolny ;p może by tak na odwrót ;>
buśka ;*

Anonimowy pisze...

aktorka ta to za pewne Jessica Alba,mam zamiar oglądnąć ten film,ale waham się pomiedzy nim,a "Mama mia".
co myślisz?

nie próbuj nam wmówić,że zmiana jest mała,bo wszyscy widzimy,że na zdjęciach normalnie dwie inne osoby.(;
;**.
/Nika.

Anonimowy pisze...

eee. zmieniłaś się. strasznie wyładniałaś ;*
a jako dziecko byłaś baaaardzo słodka. ;)
ruda? heh. koleś dalton. ;p
dziwne te wakacje były. czekam na następne. ;pp

buziaki ;***

przez-rozowe0okulary

Anonimowy pisze...

kiedyś mała Bunia była ruda.;d
ale teraz jesteś jak istna,złota blondynka!;P

Alka. ;* pisze...

nowe u mnie. ;]]

Anonimowy pisze...

na zdjęciach niesamowita przemiana, a co do włosów, to wydaję mi się, że kolega Ci po prostu zazdrości tak oryginalnego koloru ;* :) słyszałam opowieści o Panu autobusowym ;p nie da się nie zaśmiać xD a wakacje hm? szkoda, że to koniec ;( bo nie chcę iść do szkoły.!
/Dominika

Anonimowy pisze...

ja romantyczka powiadasz? (;
ha,wiele nowości o sobie się oczytam przez internet.
w zasadzie jestem romantyczką kiedy chcę,ale przeważnie twardo stąpam po ziemi.

przykład dziewczyny nasiąkniętej romantyzmem?
moja Siostra ot,co! ;p
może dlatego nie jesteśmy podobne do się. ;d

Anonimowy pisze...

/Nika.

Anonimowy pisze...

czyli rezerwacji nie robiłyście?
a myślałam,że bez rezerwacji nie dostanę się do kina. ;pp
/Nika.

progresywna pisze...

Spytaj się kolegi czy nie cierpi na daltonizm bo wsród facetów to często spotykana choroba.
;D
;***
Slicznie wyszłaś.
Widzę, ze dobrze się bawisz :D A jutro co?! :D
No właśnie ;****
Kissu laska. Oba zdjęcia są podobne. Widać podobienstwo ale widać też że wydoroślałaś :*


Scath.

Anonimowy pisze...

Zmieniłaś się, ale na pewno bym Cię poznała.
A kolor włosów masz cudny. Taki miodowy według mnie. I też bym taki chciała. ^^
Na książki też mnie wzięło. Ale mnie zawsze bierze. xD
;*

Anonimowy pisze...

nowe. ;]

/uczucia-w-promocji

Anonimowy pisze...

Jasne, ze rude są fajne. Przemalowałabym się na marchewkę.
Ale Ty jesteś złota - i też fajnie ;D.

Zmieniłaś się, jasne, że się zmieniłaś. Smuklejsza na twarzy? Owszem, owszem.

Anonimowy pisze...

a muszę napisać,że jak na razie jestem zadowolona.
istny babiniec. ;d
trzydzieści siedem bab i jeden,biedny chłopiec.

same wariatki,podoba się,ale mimo wszystko tęsknie za gimnazjum. ;p
/Nika.

Anonimowy pisze...

a mi się z każdym dniem coraz bardziej podoba,nawet hiszpański,gdzie każdy siedzi i z niezrozumieniem kiwa głową,że rozumie,acz wiemy jak jest. ;p
haha,no ta teraz za Nami tęsknicie?haha,szczerze? ja cholernie.
Zazdroszczę Wam tego gimnazjum.
pierwszy dzień i pięciostronna notatka z biologii plus.trzy z hiszpańskiego/ Nika

Anonimowy pisze...

U mnie nowe ;*

Scath

Anonimowy pisze...

składnia?
na to słowo mój organizm reaguje z obrzydzeniem.
ble,wcale nie lubię.
szczerze? jedyny dział języka polskiego,z którego udało mi się dostać pałę. ;p
aa testami się nie przejmuj,pic na wodę,ewidentnie.
na samą myśl trzęsłam spódnicą,niepotrzebnie.
i tak się dostaniesz,a gdzie planujesz iść i na co? (;
/Nika