czwartek, 14 sierpnia 2008


Gdy jesteś ze mną
cały świat wiruje
gwiazdy bledną
Chce byś była dla mnie tylko jedną
zostań juz na zawsze
życie z tobą ma swój smak .`

A bo wróciłam ze szpitala.xD
Babcie już wypisali i święto.xD
Zacielam si,ę przy goleniu nogi i teraz mnie boli;(
Wczoraj było superowo;)
Ten nasz śpiew.xD
Haha.!
Ale nam to super wychodzi we trzy.`
I teraz chyba pojadę do małej Wiktorii i Moniki.`
Bo ciocia dzwoniłam.

Nasze przeboje;

Ramaya - Mężu Mój

Power Play - Gdy Jesteś Ze Mną

;**

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

; **** Ślicznie wyszłaś na tym zdjęciu ohhh! ;*****
Baw się dobrze mała :*****

Sctah.

Unknown pisze...

zdjęcie mi sie fest podoba ;PP

Mówisz ,że pośpiewałyście ;P
ciekawe tylko czy tak bez dopalacza czy z dopalaczem ten śpiew był ?;>:D

buźka ;*

Magda:* pisze...

śliczna fotka ;) moja piękna ;*
fajniee się śpiewało hehe ;p
P.P. to normalnie kocham taka mm jest hehe ;*
<33 ;*

Anonimowy pisze...

Bunia, łał! co zdjęcie to poważniejsze. ale to chyba tylko tak na zdjęciach, nie? xd ale trzeba przyznać. fotogeniczna jesteś jak mało kto. ;))
'mężu mój' też swojego czasu słuchałam bez przerwy. ;p ;))

Diana