poniedziałek, 4 sierpnia 2008

Oszołomy;)
.?.
Czy ty wiesz, że w mej głowie mieszka lęk?
Lecz mam plan, byś z moich rąk nie wyrwał się
I dla mnie żył.
Twoich oczu dotyk czuć,
Byś w nich, jak nikt,
Będę czekać, proszę wróć!

Nijak wyszłam na zdjęciu ale Madzia, Czaju i Monia ładnie wyszli wiec no...
A melanż w sobotę na basenie był boski.!
A dzisiejszy śmiechu warty.xD
But zalany olejkiem.!
Odbijanie w nogę .xD Ale ta piłka latała...xD
Bicie sie w wodzie.xD
Zadrapania i ból głowy.xD
Tekst:"odbijajmy dwoma ręcami"
Itd....!
A teraz siedzę z bólem głowy i gadam z tą moją kupcą.xD
I strasznie mi się podoba niebo .!
I nie mogę się napatrzeć.xD

<3;***

Gwen Stefani - Hollaback Girl

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Mi też się tak cholernie to niebo podoba, że co chwilę wychodze i na nie patrzę. I żałuję, że na dach nie mogę wejść, żeby zdjęcie zrobić.

A zdjęcia cudne, że no i ten tego ten. Takie są szczęśliwe, że aż się miło patrzy.
I widzę, że dzień miałaś ciekawy i wspaniały jednym słowem.
;*

Magda:* pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Magda:* pisze...

Niebo jest przeboskie xD <3
Noom melanż był grubaski moje ;D
tia my i nasze 'kopanie' hehe ... a za te szyny to dostaniesz zobaczysz ;p

+ czekamy na bieszczadzkie białe korale! ;]]
buziaki :* :*

Anonimowy pisze...

jakie opalone. ;p
też nie mogę się napatrzeć na to niebo. gapie i gapie...
;*

przez-rozowe-okulary

progresywna pisze...

;*** ładnie wyszłaś co ty gadasz! :)
Hmm ja też generalnie lubie takie ekipowe wypady :)
Ost. opijalismy z moim osiedlem odjazd mojej przyjaciółki do gdyni bo przyjechała na tyg. to rano obudziłam sie z kacem porysowanym telefonem, całym szarym bolerkiem które było czarne notabene i obłosonymi butami na dodatek jeszcze miałam rece jakbym conajmniej wiła sie po krzakach o.O



:***
buziak
U mnie też nowośc :)

Anonimowy pisze...

Bunia, Ty masz nowy strój i nie pochwaliłaś mi się nim.?! ;>
i trochę 'samo zapatrzenia by Ci się przydało..
zdjęcia superanckie. ;*
/Dominika

Anonimowy pisze...

Ja dziś się tak zapatrzyłam na niebo, że w połowie drogi ze sklepu zorientowałam się, że przyjechałam rowerem i zostawiłam go pod supersamem ;D.Podobają mi się zdjęcia - a szczególnie Magdalena na nich *^^*. Są z dzisiaj czy z soboty? ;>

Unknown pisze...

ciekawi mnie co to za melanż był ?;> (%) ;P zakrapiany czy jak ;P
co do zdjęć to luxik ;)

no nic nie wiem co ja mam tu napisać hehe ;PP
pozróóffka ;**

aaa jeszcze jedno he, Bunia jak tam ten Twój ''pierwszy raz'' hehe ;PP

;**

Anonimowy pisze...

A, i chciałam tylko dodać, że rozwala mnie mina wioli S. w tle na pierwszym zdjęciu ;D.

progresywna pisze...

U mnie nowość