piątek, 22 sierpnia 2008

Dzisiejszy dzień nie jest za bardzo fajny dla mnie. Wczorajsza alergia rozprzestrzenia sie po całym moim ciele. Te okropieństwo nawet na chwile nie przestanie swędzieć. Alergia na keczup. Całe moje doczesne życie jem keczup , a tu bu i mama uczulenie na keczup. Do reszty już nie wiem co mam jeść.Teraz to już się boje cokolwiek jeść.Koszmar. A no i książki już są w komplecie, zeszyty po kupione itd. Szkoła tez mnie przeraża. Szkoda, że wakacje nie trwają tyle ile rok szkolny, a rok szkolny jak wakacje. A no i tylko czekam na wyjazd z moimi pięknymi do Rzeszowa. Bo to tak na pożegnanie wakacji. I już nie mogę się doczekać pierwszej lekcji karate. Obawy przed tym czy podołam, ale tam"chcieć to móc". Plany, że poświecę się nauce.? Haaha. Gadać można, ale robić to co innego. Kończę bo muszę sie porządnie podrapać bo zaraz wybuchnę złością większą niż kiedy indziej. Ratujcie. te lekarstwa mi nie pomagają.
*zdjęcie z Moniką;**

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

biednaaa nasza -przytul-.współczuje naprawdę.szybko zejdzie jak i szybko przyszła :)
właśnie..koniec wakacji i rok szkolny :| weźcie.! mam nadzieje, że pożegnamy wakacje bardzo fajnie i nawet się nie oglądniemy a będą już kolejne.jeszcze lepsze od tych.
~niezalezna-ksiezniczka

Anonimowy pisze...

te alergie to porażka:| co prawda nie wiem o tym nic z doświadczenia, ale jak się napatrzę ile się koleżanki namęczą.. eh..
współczuję, a rok szkolny szybko zleci zobaczysz;)

Olka ;) pisze...

następna karateka będzie. ;D Zaczynam się Was bać. xD
[uścisk] ;* to z powodu alergii
;*;*;*;*;;*[uścisk] a to z powodu roku szkolnego dla Ciebie i wszystkich zdołowanych. ;D

Anonimowy pisze...

Zdecydowanie, alergia/uczulenie (jak zwał tak zwał) to zmora, współczuję

Unknown pisze...

współczuje tej alergi ;/
a co do wakacji to szlak mnie trafia na samą myśl,że to juz koniec ;(
nawet nie wiem kiedy a tu prysk i ło jeszcze tydzien i buda :|
i znów zobacze te wszystkie 'ryje'
blee ...
co do książek to nie mam ani jednej ;P zeszytów też nie mam ;PP
pozdro ;*

Magda:* pisze...

ojej biedna moja;* tyle razy keczup jadłaś a tu alergie masz ?:| phi
co do książek itd. to ja mam jedne ćwiczenia ;O a co! ;p

Ja chce wakacje ;(((((((((((
srać na tą szkole ;// My im tu pokażemy w tym roku aż im się odechce hihi :D

Alka. ;* pisze...

Oj Buniuś zgadzam się.
Wakacje za krótkie są.
Ja mam tylko zeszyty i długopis więe tennn. ;D
A u mnie nowe. ;}

;****

Anonimowy pisze...

umarłabym bez keczupu. uwielbiam go!
mam nadzieję, że szybko Ci przejdzie. ;*
hmm..nie mam jeszcze ani jednej książki nie wspominając o zeszytach. ;)


Diana

Anonimowy pisze...

Piękne zdjęcie.
A z alergiami to tak bywa. Niby ich nie ma, a tu nagle są. xD
I karate na pewnon podołasz.
A szkoła musi być, bo jakby jej nie było to nie doceniałoby sie wakacji. xD
I oczywiście, że będę tęsknić. ;*

Alka. ;* pisze...

nowe. ;}

Anonimowy pisze...

ja nie mam jeszcze nic do szkoły,oprócz książek po Stachu!;D
a co do alergii,to ja mam na cytrusy,słońce,hennę.. dalej wymieniać?;p

nowe.;>

Anonimowy pisze...

i jak się teraz czujesz Buniu? ;**

czekam na nowe. ;))

Diana