piątek, 8 sierpnia 2008



Gdzieś we mgle gubię drogi swe
Nie odnajde się .`

Wczorajszy i dzisiejszy dzień był pełny uśmiechu na mej twarzy.xD
Wczoraj ot, co z moimi pannami M&M byłam na polku i na pizzy.`
Porobiłyśmy troszkę zdjęć więc będzie co dawać na bloga.xD
Po drodze gdy robiłyśmy zdjęcia napotkałyśmy trzech niespodziewanych chłopców.!
Pochichotałyśmy i pstryknęłyśmy troszku zdjęć.!
I o to jest historia pierwszego zdjęcia z Bartusiem.xD
Później wybrałyśmy się na frytki do Anieli ale frytki były tylko w zestawie.
Więc wolałyśmy pizze.xD
Pogryzałyśmy sobie toszku i narobiłyśmy tylko bałaganu jak to my.xD
Gdy wracałyśmy nie mogło się skończyć tak spokojnie.xD
Kiedy śpiewająco wędrowałyśmy na huśtawki śpiewały smy sobie "pogromce dziewic".!
Kiedy stanęło na jednym tekście(dziewczyny przypomnijcie bo zapomniałam.xD) ujrzałyśmy pana , który na nas patrzy i sie z nas śmieje!
A po jakiś czasie zaczął nam bić brawo.xD
Oczywiście My brecht.`
.`To jakiś żart.?;>
Dzisiaj na basenie się popiło troszkę.xD
Pograło w siatkę.`
I było się na meczu.!
Na początku nie było tak wcale zimno, ale jak chmury zaszyły to marzłyśmy z Dziuśką.`
Ale było na co popatrzeć.!
No i Bartek strzelił gola.
O mały włos a Damian tez by dokonał ten czyn.!
Ale nic się nie stało jak w tej piosence kibica.!
Zdarza się.;)
A jutro mnie czekają chrzciny małej Victorii.!
Słodka jak aniołek.!
No i ognisko na Jelnej;)))

Śmierć frajerom.`
;*

10 komentarzy:

Magda:* pisze...

staneło chyba na: 'oo wypier...' xD

ojj zmarzłyśmy na tym meczu.tyle chłopców a nikt nas nie chciał ogrzać ;( ^^ ale było na co popatrzeć może bardziej na kogo ;D ;*
czekam na zdjęcia z chrzcin ;) a ognisko przełożone.
co do zdjęć to śliczne zwłaszcza pierwsze ;D hehe.
;*

Anonimowy pisze...

Na drugim wyszłaś tak bosko jak nie wiem co.
I widać, że ostatnie dwa dni były udane. I bardzo wesołe. xD
;*

Unknown pisze...

nono śliczne zdjęcia ;P
Nie ma to ja zdjęcie z Batkiem ;PP
Ciekawi mnie tylko jakich to 3 chłopaków spotkałaś ?:D hehe ;P
znam ? hehe;P
co do meczu to zmaściłem pięknie sytuacje ale to co ;P he ;P
ja tam nie zmarzłem nie mówiąc o 'kibiach' hehe ;PP
nikt nie wołał to zmarzłaś Madziu ;* hehe ;PP
buźkaa;**

Anonimowy pisze...

Bartuś ślicznie jak zawsze, Bunia ślicznie jak zawsze, Magda i Monika też, czyli zdjęcia rewelacyjne. ;p
co do Waszych przygód to za dużo komentować nie będę, bo wiadomo jakie nieraz są ;> ..też czekam na zdjęcia ze chrztu :)
~niezalezna-ksiezniczka

progresywna pisze...

Slicznie wyszłaś :D mmmm a ten chłopak obok ciebie to tez niczego sobieeee wieszzz? :D
Dobrze ze sie dobrze bawisz.
; ***
Ja całkiem na odwrót ;*


KIssu u mnie też nowe ;D

Magda:* pisze...

Damianku to dziewczyna ma się upominać o ogrzanie, czy chłopak powinien proponować ?;p hihi ;*

Unknown pisze...

trzeba bylo głośno wołać ;D
z boiska bym przybiegł hehe ;)

Madziu jakieś 'ale' ? hehe ;P

Magda:* pisze...

Żadne 'ale' Damianku ;]
Ja mogłam wołać a Ty zapytać ;D ale teraz to już pies pogrzebany ;p. Następnym razem będę wołać hehe... ;D

Anonimowy pisze...

Ojejq ;**************** ah. *_*
Dziękuje! :*******
Dobrze, że na świecie są jeszcze takie osóbki jak TY. :*
Nie chce się zmieniać zwłaszcza, ze mi pasuje to jaka jestem mimo, ze wiele osób gdy wychodzi jakaś kłótnia zaczyna od : " Chyba już ktoś ci kiedyś powiedział, że zachowujesz się jak ksieżniczka to chyba powinnaś to przemyśleć..." i to trochę zwala z nóg. Na ogół jestem twarda, teraz mam kiepski okres.
To mój nr. gadu z chęcia z Toba na spokojnie pogadam słonko :* 8192197 Kissu :*

Scath.

Anonimowy pisze...

drugie zdjęcie mnie powala. ;))
baw się baw i korzystaj z wakacji pełną piersią.
;pp

;*

diana