piątek, 15 sierpnia 2008


Wiem , że za często pisze ale mnie chcica bierze.xD
Pogoda upierdliwie gorąca.`
No dobra te 27 wytrzymam ale żeby 30.72 .!?
A jutro to chyba zgona upierdolę ładnie się wyrażając.!
Ma być 36 stopni.`
No dziękuje Ci matko naturo.`
Daj chociaż troszkę w cieniu zimna albo u mnie w chacie.!
No i w końcu biurka przywieźli.!
I to mi niestety przypomniało ile mnie czeka poświecenia i nauki w tym roku.!
To będzie ciężki rok.`
Testy i to jeszcze z ang.;O
Obawiam się co do tego jak mi pójdą.!
Tylko żeby się dostać do tej wojskowej szkoły.!
Tak dopomóż Bóg i wszyscy święci;**
A później już będę musiała dać rade spełnić do końca swoje marzenie i powołanie życiowe ,które mi się marzy od 5 lat.!
Powiedzcie mi , że mi się uda.! Że dam rade.! Nie wiem jak uwierzyć w siebie.
A tak bardzo tego potrzebuje.!
Chciałabym nabrać wartości siebie.Cenić się za cokolwiek.Ale to nie jest proste tymczasowo.
I nie umiem na to wpłynąć.Przegadajcie mi do rozumu.xD
Jeżeli moje marzenie się spełni to będę miała przekonanie , że wszystko w życiu jest możliwe.
Że mogę chodzić to pracy z przekonaniem , że ją lubię wykonywać i nie będę wstawała rano i mówiła w myślach"znowu do tej cholernej pracy trzeba iść"pomimo małego wynagrodzenia.
I komers.! Boje się, że nie będę miała z kim iść albo jak coś to aj będę musiała zapraszać chłopaka, a nie On mnie.!Ale optymizm Madzi , która mówi , że mi załatwi kolegę do poloneza troszkę uspokaja w ducha ale i tak jestem niepewna.! Ale, wierzę w Ciebie Dziuśka;**
No i tym pięknym akcentem kończę bo wiem , ze połowa tego nie przeczyta bo długie zdeka, ale mi to lata koło tyłka.xD
Ci co będą mieli ochotę przeczytaj.xD
A pierwsze zdjęcie z Dziuśką moja kochaną;**, drugie z Miśkiem;* (zdjęcie "spontan"),który jedzie na olimpiadę i życzę jej powodzenia.!
<3;***********************

Taio Cruz - She's Like A Star .! mmmmmm.............

11 komentarzy:

Unknown pisze...

ha.!
ja wszystko przeczytalem hehe ;P
co do spełnienia marzeń to trzeba wierzyć i w ogole jakos to bedzie ;P
aaa jeśli chodzi o kolege na komers to wg mnie nie bedziesz miala problemu z tym ;]]

3maj sie ;*

Magda:* pisze...

Policjantko Ty moja ;* uda Ci się zobaczysz ;]Może ja też zostanę xD pójdziemy do Lesia obiecał nam posadę w końcu.
Buniaaa wakacje są do cholery nie myśl o szkole ;p będzie dobrze.
A kolegę Ci znajdę i to nie jakiegoś fajfusa ;p w tym fachu jestem niezastąpiona hehe ;D
kocham Twoje spontany ;* pięknie;)
<33 ... uff

Anonimowy pisze...

ooo:) a ja się głowię, co to za błąd mógł być w adresie i nie szczędzę wysiłków by stronę odnaleźć;D
dziękuję za komplementy w imieniu swoim i Bartosza mego:)
akurat jestem wyjątkowo przy komputerze dzisiaj wyłącznie koło 15 minut i jak trafiłaś celnie w ten moment;)
dlatego też, nie obejrzę teraz Twojego bloga, ale wróciwszy na noc do domu na pewno o tym nie zapomnę!:)
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Każdy przez to przeszedł Ty też dasz radę.wiadomo, że są wątpliwości, czasami nawet rozczarowanie no ale co zrobić :) trzeba wierzyć w siebie i swoje umiejętności :). a chłopak na bal sam się odnajdzie, zobaczysz :)
/niezalezna-ksiezniczka

Unknown pisze...

ja czytam bo ja kocha mtw twoje wypociny xD
uda ci sie isc tam i o ;p
;* kocham <3.

Anonimowy pisze...

Ja w Ciebie wierze Już Ci mówiłam.
:*************************
Na pierwszym wyszłaś BOSKO :D :***


Scath.

Anonimowy pisze...

wydajesz się być bardzo sympatyczną osobą jak tak poczytałam, poprzeglądałam:)
co się tyczy upałów, doskonale rozumiem Twe cierpienie;)u mnie jakoś tak cały czas na razie efektowne burze
co do Twego marzenia, zapewniam Cię na własnym przykładzie, że wszystko jest możliwe, a marzenia się naprawdę spełniają:)
także liczę na pracę, która będzie moją pasją i myślę, że powinno się nam udać
czyli przed Tobą klasa maturalna! to naprawdę fajny rok, a zwłaszcza jego koniec:D
pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Buniaaa. Wszystko Ci się uda zobaczysz. A jak Magda obiecała chłopaka na bal to się znajdzie i to pewnie jakiś zajebisty. ;p No, a zdjęcia cudne. ;]
kc. ;*



+ja Ci chyba te książki oddam niedługo bo mam jakiś zastój w czytaniu i nie bardzo wierzę, że skończy się on przed wrześniem. ;p



/uczucia-w-promocji

Alka. ;* pisze...

nowe u mnie. ;}

Anonimowy pisze...

Przeczytałam całą notkę! Jak zawsze. ;]
I też mam obawy co do tego roku. Zupełnie takie same jak Ty. A angielski dołuje mnie już zupełnie, bo to moja zmora życiowa. Ale jakoś trzeba sobie radę dać. xD
A ja wrażenie kończących się wakacji odnosiłam stopniowo. Najpierw jak wyjeżdżałam do Polski, potem jak przyjechali i wiedziałam, że niedługo wyjeżdżamy, a teraz jeszcze jak zaczęliśmy kupować książki, których tutaj nie ma nigdzie w sklepach! xD I za nidługo pojadę do Grecji, wakacje mi się skończą i zacznie pogrążająca rutyna.
I nawet nie wiedziałam, że chcesz iść do wojskowej szkoły.
A zdjęcia śliczne!
;*

Anonimowy pisze...

no co Tyy:D wyglądasz dużo poważniej;)