niedziela, 17 sierpnia 2008


Dziękuje za wiarę we mnie w komentarzach w poprzednim poście;)
A dzisiejsza pogoda mi bardzo odpowiada.xD
I ogólnie mam jakiś lepszy humor.Może to zasługa dzisiejszego meczu, która mam nadzieje się odbędzie i , że nie wygramy znowu walkowerem 3:0.Bo to by była już masakra.
Ale strasznie mi brakowało tego napięcia na trybunach i kibicowanie ukochanej drużynie.
No i jak zawsze "Unia wygra".Bez dwóch zdań. I wtedy humor polepszy sie do jutra.
No i trzeba pochwalić naszą polską reprezentantkę w zapasach Agnieszkę Wieszczek, która wygrała dla nas brąz . No i nasza polska wioślarska czwórka podwójna w składzie Konrad Wasielewski, Marek Kolbowicz, Michał Jeliński i Adam Korol, wielcy faworyci finałowego wyścigu, zdobyła złoty medal igrzysk olimpijskich! Bravo chopcy;)
A tak nawiasem mówiąc ile jest do końca wakacji.? Bo trza gdzieś jeszcze zabawić.
No i kradnąc dwie gumy bratu kończę.xD Oby sie nie zorientował ,bo jest ciemny;)
Bania u cygana.`?

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

zapewne wstyd się przyznawać, ale nie mam pojęcia kto i co tam dla nas powygrywał:D
dobrze, że humor lepszy;)

Anonimowy pisze...

hmm... nie wiem dlaczego ale jakoś dziwnie mnie nie interesuje kto co wygrał. xd
a że humorek lepszy to już coś. ;))
buźka. ;***

przez-rozowe-okulary

Olka ;) pisze...

a ja z uwagą śledzę wszystkie nasze (medalowe!) osiągnięcia. ;d I np. dziś rano wstałam o 6.30 żeby oglądnąć naszych siatkarzy w zmaganiach z Rosjanami. i mimo, że nasi chłopcy spisali się na medal(3:2), to go nie dostali. ;p a Leszek Jakiśtam ma złoto w skoku przez kozła. xD
ładne zdjęcie. :)
i kto by tam zauważył brak dwóch gum? ;p

KC ;*

pe.es
ja już też kompletuję książki i inne 'pierdoły po szkoły' ;D

Anonimowy pisze...

ojej dziękuję dziękuję:)
no zgadza się uwielbiam robić zdjęcia chyba to wręcz moje uzależnienie, dodaje na bloga prawie codziennie:D
z twórczością może zacznę mieć więcej wspólnego wraz z pójściem na architekturę wnętrz od tego roku:D ale kto wie jak to będzie:p
a jak serio chcesz zdjęcia możemy się kiedyś umówić;)
pozdro;)

Anonimowy pisze...

dzieki za komentarz:*

a Olimpiady szzcerze mowiac nie ogladam;))

i zdj ladne;* pzdr;)