środa, 24 grudnia 2008



A bo te całe przygotowania do świąt mnie wykańczają.
Dobra, dobra nie mówie , że nie tzreba nic robić, bo trzeba ale tego juz za wiele.
Ulży mi jak będzie już po wszystkim.
A po za tym to jest w miarę przyzwoicie.
Jest, co jeść, więc nie wolno narzekać.
Pod choinkę już dostałam czarne skórzane rękawiczki.
Trochę za duże no, ale dobra. Prezent to prezent. Nie wolno wybrzydzać.
Chcę mi się kolędować, więc pojadę zaraz do babci.
A na koniec po raz kolejny życzę wam nieziemskich Świąt i zalanego Sylwestra.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Cycuuu mnie też one wykańczają... ale co zrobić.. cza zapitalać i to równo xD
wesołych Świąt ;***
<3

Cycu czyt. Karolina ^^

Anonimowy pisze...

oj:) swieta swieta. i zaraz bedzie po swietach:D ja jeszcze prezentow nie dostalam:) wszystko przede mna;D looool. ale tak na swieta komp mi sie psuje i w ogole nie moge dodac nowych zdj;/
wesolych!;*

Anonimowy pisze...

Ja Wigilię i prezenty mam jeszcze przed sobą. Ja mam nadzieję dostać aparat, a gdyby mi ktoś kupił coś ze skóry to zabiłabym. ^^
Ja właśnie składanie życzeń zostawiałam na ostatnią chwilę i teraz połowie osób życzeń nie złożyłam. xD
Ale Tobie życzę wesołych świąt. ;*

Roksana

progresywna pisze...

jak to swieta roboty na tydzien zeby siasc i przez 1,5 godziny posiedziec przy stole.
:)
:* Baw sie dobrze kochana

Scath.

Anonimowy pisze...

tak, przygotowania do świąt to rzecz okropna. same święta też nie są idealne: odwiedzanie stu ciotek koltek a przy okazji, podczas obgadywania połowy ludzi z NS i Sarzyny poznajesz prapradziadka babki od strony mamy koleżanki, która wyjechała 50 lat temu do Ameryki. tak to jest...

+zgadzam się ze Sctah. ;)

bąka

Anonimowy pisze...

Buńka nie marudź,tyle sprzątania i gotowania,a pomyśli ile później przyjemności na kolacji. ale u mnie to prawie same kłótnie były przed świętami... pyfyfyfy.;d

new.

Anonimowy pisze...

tez myślałam o skórzanych rękawiczkach, tyle, że brązowych.
dobrze, że już po wszystkim, miałam już dość sprzątania, gotowania, pieczenia, przystrajania, zmywania itp. itd.
udanego Sylwestra zyczę. ;))

przez-rozowe-okulary