sobota, 13 grudnia 2008




Zdjęcia z zawodów w siatę.
Nasza klasa zdobyła 2 miejsce. Bravo.
A dzięki mojemu dopingu 3c zdobyła 1 miejsce. I jest zajebioza.xD
Już tylko ten tydzień i święta. Radość z tej wiadomości nie zna granic.
Tylko mam jedno pytanie.
Gdzie jest kurwa śnieg.^
Święta bez śniegu=święta po huju.
Chcę zimy tej polskiej zimy. Kiedy trzeba odgarniać śnieg.
Dobra nic nie mówię, ale trochę mi się przytyje po tej czekoladzie wedlowskiej.
Nie ma to jak z nudów zjeść całą tabliczkę.
A tak w ogóle to byłam dzisiaj w Sarzynie u dziadków i sobie znalazłam wyjebaną kierownicę i lampę do roweru, gdyż wczoraj mnie złapali. Ci gliniarze to nie mają gdzie stać tylko w krzakach i czaić się na mnie.^
Później wyskoczy ci taki z tych krzakorów i cie przestraszy i anwet nie przeprosi tylko spisuje za brak światła. Po co mi światło jak widzę , po co mi światło jak droga jest oswietlona. No nie wiem.^ No i może w tym jest problem i powinanm się nad tym zastanowić w wolnej chliwi, ale się nei zastanowię bo nie mama etraz wolnej chwili. Dobra daje dupie siana i już nie będę wam truła tyłka zakichanymi gliniarzami. A życie narazie jest wporządku więc nie ma co narzekać.
Chcę już ferii i pierwszego obozu z nimi;****

18 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bunia...obóz bedzie napewno wyjechany!!!:D
Policją sie nie przejmuj bo to ciule;P
a ze śniegiem to faktycznie problem bo święta bez śniegu to chujnia:(
no ale miejmy nadzieje że Bozia sie namyśli i nam nasypie troszku tego puszku:D i bedzie git xD
buźźźki Kochana;*;*;*;*;*;*

Dośka

Anonimowy pisze...

Bunia jakaś Ty sexi jest :);*
a na obozie bedzie super :D
bedziemy szalec na stoku xD

+ obowiazkowa wspolna noc ;*


jolken.

Anonimowy pisze...

ejej,ja tam jestem.;>

Bunia,Twoje życie jest pojarane z tymi gliniarzami. a najbardziej podobają mi się pytania związane ze światłami: "po co mi światła jak lampy świecą?" i "po co mi światła jak ja widzę?".;D

ps. ja jak na razie modlę się żeby sylwek u Bociena doszedł do skutku..^^ /a co do świąt to tęskno mi jedynie za prezentami,barszczem z uszkami i kapustą. karpia,pierogi i te inne pierdoły mogę sobie odpuścic. Milena wcale nie przytyje po świętach,oj nie.;p

buziak!<3

Anonimowy pisze...

e tam ja codziennie jem kilka tabliczek czekolady i nic tam:D
śnieg no właśnie! też go pragnę:P do celów zdjęciowych jak i tych czysto estetycznych
oby te 5 dni szybko zleciało..
ja coś jutro dodam na blogu

Anonimowy pisze...

ojj ja też chcę śniegu! ;d
a jak Ty na obóz się wybierzesz to napewno będziecie mieć bardzo namiętne noce i dnie. ;dd ;>
a zdjęcia są very najs. ;]
a 3c wygrała bo ja na widowni siedziałam z Hołkiem i Waflem i kibicowaliśmy. xD
;**********

Unknown pisze...

gliniarze to są tam gdzie ich nikt nie potrzebuje, a jak są potrzebni to nigdy ich nie ma !!
co do zimy to ja tam wole jak śniegu nie ma ;) ale lekko mogłoby popadać ;P na sylwku byłoby gdzie procenta schłodzić ;P
co do świąt to fakt faktem,ze jeszcze tydzień, ale ten tydzień to dla mnie jedna wielka masakra bedzie , ale ok ;]]
dobra tyle marudzenia ;**
buźka;***

Anonimowy pisze...

Osraj gliniarzy i gratulacje za miejsce bo nasi spierdzielili na całej lini blog fajny idzie pośmiać trzym sie xD

Alka. ;* pisze...

nowee. ;]

Anonimowy pisze...

Panna Be
Też taka roztargniona? Ja nie tyle się tym nudziłam, co ZAWSZE zapomniałam zajrzeć i w sumie na jedno wychodziło...
Z jakiego regionu pochodzisz? Może to i lepiej, prezenty nie przysłaniają Ci tego prawdziwego powodu świętowania :) Co nie znaczy, że u nas tak jest, ale pamiętam, że jak mój brat był mały to jadł na chama, a potem patrzył na "ślimaków" wyczekująco, bo on JUŻ chce prezenty ;)
Jesteś trochę podobna, jesteś...
Aczkolwiek nie dziwię Ci się, mnie też porównują (ostatnio do Lily Cole i Cinti Dicker) a ja nie widzę tych podobieństw.. Poza włosami i piegami :D Ale kto wie...

Anonimowy pisze...

Gratuluję drugiego miejsca :)
Poza tym ta polska zima to jest pieprzona polska wiosna i ja już nawet nic nie mówię... Może aura sprawi nam prezent pod choinkę :)
Linkuję.

Anonimowy pisze...

ojj Cycu, Cycu ;D Ty to Wariatka jesteś szczególnie na tym 2 zdjęciu ;D;* ślicznaś ;*

Karolina ;)

Olka ;) pisze...

zdjęcia... cóż, oryginalne, szczególnie to drugie. ;d;d
po treści tej notki, sądzę iż masz załamanie nerwowe. pamiętaj, Bóg Cię kocha! (i ja też) ;d ;* ;*

nowa. ;)

Anonimowy pisze...

no gratuluję, gratuluję. ;))
całe życie jeżdże rowerem bez światła i hamulców. bo po co? ;)

zdjęcia boskie! ;*

Diana

Anonimowy pisze...

Wielkopolska :)
Liście jak liście, ale ja chcę ŚNIEG!!!

Anonimowy pisze...

hello, u mnie źle.
kkasya

Anonimowy pisze...

1 tyg.
5 dni.
a w tym 4 historie
matko jedyna.
wygranej gratuluje, ty na zdjeciach jakz wykle bosko wyglądasz.
;*****************


Scath.

Anonimowy pisze...

new.

Unknown pisze...

tak! na słowację.
sylwester z fajerwerkami na stoku,gorące baseny itd ;DDDDD
26 grudnia! ;**