piątek, 2 stycznia 2009


Szybko przestałam być dzieckiem
Czy choć przez chwilę byłam nim
I naprawdę nic co ludzkie mi obce nie jest
Zabawne jakie rzeczy potrafią czasem
Do głowy przyjść
A ja za dużo widzę zbyt mocno czuje.

Tu coś ostatnio Olka się szpultała, że tylko tekst z piosenki a nic od siebie. Olko ty moja kochana bo u mnie nic nowego. Monotonność mnie dopada chyba. Boję się.xD Przez całe te dwa tyg. idę spać o 2 w nocy a wstaję w południe. Coś się ze mną złego dzieje. Ale miejmy nadzieje, że jak zacznie się choodzenie do szkoły to wszytko wróci do normy. I tak pomyśleć to te święta zleciały. I to tak szybko, że zanim się obróciłam o 180 stopni a nich już nie ma. A co tam święta, feria już niedługo. I trza sobie zagospodarowac czas, aby je mile wspominać. Ale na razie trza się skupić i poprawic kilka sprawdzinó i później można o nich myśleć.xD Przez te święta przeczytałam dwie ksiązki. I jestem z siebie dumna. Odpoczełam toszku. No może trochę więcej. Ale nie zarzucicie mi, że nic nei robiłam , o nie. Nie ma mowy.xD Jak pani klozetowa wołała to poszłam i trochę z nią pogadałam. Dobra kończę bo ja tu widzę, że zaraz jak się rozkręce to będę pisała jakieś brednie.
Do tego to mi Bóg dał dar nieziemki.xD

Papa Roach - Take Me
Papa Roach - To Be Loved

18 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bunia Ty moja Kochana! pewnie że sie nie obijałaś:D wiem z doświadczenia bo ja tez sie nie obijałam:D:D:D:D
Ty sie lepiej szykuj do egzaminu;P jak to mówią "ściągi pisz" xD no ale co do szkoły to napewno dasz se rade:D a obóz bedzie WYPASIONYYYYY! .lol. buziaczki;*;**;*;

DOśka

Anonimowy pisze...

no każdy ma jakiś talent. ja mam np do szybkiego wydawania pieniędzy. xD
wiesz, że ja też ostatnio idę spać tak późno? pewnie to przez tego sylwestra. ;d
ja też przeczytałam dwa... rozdziały "quo vadis". ;d więc podziwiam Cię, że chciało Ci się czytać te książki. ;d
bączka. ;*

Anonimowy pisze...

bejbe,napisałabyś coś o Sylwestrze.;D < żart >

również o drugiej chodzę spac,wstaję o dwunastej. ale mi się to podoba. przynajmniej wyspana chodzę.;))

Anonimowy pisze...

z tym późnym chodzeniem spać to widze wszyscy tak mają. jeszcze nie zdążyłam przeczytać quo vadis ale jestem w ostatnich rozdziałach, z czego bardzo się cieszę. ;)
no. i byle do ferii ;d
buziak ;**

przez-rozowe-okulary

Alka. ;* pisze...

ja też tak mam, z tym spanim. ;d
i szczerze mówiąc to JA się obijałam. I to w 100 procentach. xD
ja przeczytałam 10 rozdziałów Quo Vadis, ale i tak jestem z siebie dumna. xD
+nowe u mję. ;*

Anonimowy pisze...

Chętnie poczytałabym więcej. ;D
A zdjęcie fajne oczywiście. ;]
;*

Roksana

Anonimowy pisze...

mój ex

/kkasya

Anonimowy pisze...

neww.;)

Anonimowy pisze...

Dziękuję :) Nie mam żadnych, chyba, że coś z tego, czego mi życzył Sisterek :)

Anonimowy pisze...

A jakie książki przeczytałaś?

Anonimowy pisze...

Kiedy masz ferie, słodkie zdjęcie, jak to nic nowego?! Napewno coś jest!!!
I co to za pisoenka? Skads ja znam ale nie moge sobie przypomniec...


Scath.

Anonimowy pisze...

newsy.;)

Unknown pisze...

Buńcia ;d

Alka. ;* pisze...

nowe. ;]

Anonimowy pisze...

nowości.;]

Unknown pisze...

no to ok bd twoim tez menadzerem ;D

Anonimowy pisze...

dawaj nowe! ;))

przez-rozowe-okulary

Anonimowy pisze...

pragne czegoś nowego u Ciebie ;d może być specjalnie dla mnie Cycuś ;*

+ nowe końskie u mnie ;d

karolina1002