niedziela, 25 stycznia 2009


Egzamin na 10 i 9 Kyu zdane, czyli na pas z niebieską belką.xD A to zasługa dwóch pięknych dam, które mnie przygotowywały do tego egzaminu. Joluś, Dosiu dziękuję wam;*** Kata to pewno zapamiętam do końca życia.xD Trochę się pomęczyłyście ze mną.
Jeszcze 5 dni i? I obóz. Już się nie mogę doczekać. Będzie dużo zdjęć w kimonie i bez kimona.
Ale te 5 dni będą ciężkie. A szczególnie wtorek i środa, bo testy próbne.xD Ale każdy musi to przeżyć. Jakoś to będzie. Najważeniejsze są końcowe. A tydzień cały zaplanowany.
W poniedziałek szkoła + kółko z polskiego, no i wieczorem trening.
We wtorek test z humana, lekcje, wyprawa na szmaty z Moniś w poszukiwaniu jakiś tam ciuchów na dyskoteke w stylu lat 80 czy 60.
W środę test z matmy i terning.
W czwartek szkoła i dyska.xD
W piątek może wypad z Dagmarą i Dosią na stok do Krzeszowa(będę próbowała nauczyć się jeździeć na snowbordzie). Życzcie mi powodzenia.
W sobote jeżdzenei po babciach, pakowanie, jakiś seans może.
No i w następną niedziele o tej porze czyli o 12.45 będę pewno już w drodzę nad Solinę.xD
Zapowiada się nieziemnsko. Jeszcze napiszę przed wyjazdem. Tzn. Postaram się.xD
<3;******

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bunia Pupcio! nie ma za co...byłaś pilną i grzeczną uczennicą:D widze że tydzień masz obłędny ale takie są zawsze najlepsze;D no a co do obozu to bedzie zajebioza:D
buźźźźźźźźźźki:*:*:*:*:*:*
śliczne zdjęcie a Ty mówiłaś że nie masz żadnego ładnego...Kłamczuszq :P

Dosia:)

Anonimowy pisze...

twarzy Ci w tych wdziankach;) podobnie wyglądałam w Bartka kimonie z karate:D

Anonimowy pisze...

ooo Bunia w takim stroju? wow, nie wiedziałam, że to ćwiczysz ;))
przerażają mnie te całe testy, w ogóle ten tydzień.
życzę ci udanego pobytu! ;***

przez-rozowe-okulary

Anonimowy pisze...

wow! super x) sztuki walki.. :D jaaa. :P tez tak chce ;DD
testy juz mialam^ jakos przezylam xD o wyniki nie pytaj, bo sama nie chce wiedziec:P heh. ale nie poszly najlepiej;p nie tak, jak chcialam.
pzdr;*

Anonimowy pisze...

mojaaa Tyyy. Gratulejszyn. ;d ;* ;]
a co do tygodnia to jest chodząca katastrofa. ^^
/uczucia-w-promocji

Anonimowy pisze...

Gratulacje :)
Ale te foty bez kimona to tak jakoś zabrzmiały... ;P

Anonimowy pisze...

Buniowa,a właśnie miałam się pytac dlaczego masz tylko biały pas!;p

ps. kochanie.. wiesz,że piszesz ze mną testy te dwa dni (w tej samej sali)?;>

Anonimowy pisze...

a,i zapomniałam dopisac,że co do tej dyskoteki,to ona będzie chyba najlepsza i w ogóle. i ja osobiście ubieram sukienkę.;D

Anonimowy pisze...

I ja tez sukienkę ubieram raczej. I będzie fajnie, musi być ;].

Anonimowy pisze...

nowe.

Anonimowy pisze...

Bunia sexownie Ci w tym kimono, mogę to szczerze przynać!
I powodzenia na testach życzę. ;D;*
kc Cyc mój ;*

karolina1002

Anonimowy pisze...

gratulacje,zdolna dziewczynka. ;))

/Nika.

Anonimowy pisze...

No wlasnie bylas grzeczną uczennicą i się nauczyłas :D ale o tak nic nie pobije Twojego garażu i kihono kata w nim :P
Bunia Dupkoo ;*




jolken.