piątek, 30 stycznia 2009


Dyskoteka w stylu lat 80? Świetna sprawa. Musimy organizować takich więcej. I to o wiele więcej. Te przebierańce. To było tak najważniejsze i najfajniejsze jednocześnie w tej dyskotece. Muzyka mogłaby być lepsza ale to p.Sroka puszczał, więc nie dziwmy się. Na początku była taka ruchliwa a później były jakieś smęty. Ale pobawiłymy. Na zdjeciu widać jakie miałyśmy piękne kreacje i fryzury. Mówie wam , taka dyska jest wyjechana.
No a dzisiaj po angielskim jadę do babci po walizkę i będzie pakowanie.xD
Mam nadzieje, ze dam radę sama się spakowac i mam nie będzie mi musiała pomagać. Chociaz i tak gada, ze mi nie pomoże bo ma dużo nauki. Moje wzniecenie nie ma granicy.Poniecenie sięga daleko. A jutro może pojedzie na ten stok pieprzony w końcu i nauczę się trochu podstaw jeżdzenia na tej desce snowbordowej.xD Cieszę się , zę ten tydzień przeżyłam w zdrowiu i że w końcu są te piepszone ferie do których mi się tak bardzo dłużyło.
Chyba jeszcze napiszę jedna notkę przed wyjazdem z relacjami co do pakowania i pobytu na stoku jak się w ogóle odbędzie.;*****

Wham - Wake Me Up Before You Go Go

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

matko kocham to zdjęcie ;*
śliczne z nas laski ;d
kc;*

karolina1002

Anonimowy pisze...

disko było zajebiste tak jak i my.;d
muzyka jak muzyka,ja i tak nie tańczyłam do rytmu.;P

ja też uczę się jeździc a snowboardzie!:))

ps. ferii nie chcę,bo mi tęskno do niektórych ludzi...

Anonimowy pisze...

nie no te zdjęcie dosłownie wymiata!!!! BOSKIE JEST!!!
:)))
:***

DOsia

Alka. ;* pisze...

ejjj ja ce wszystkie zdjęcia jakie masz. ;d
+nowe u mnie. ;]]
i było zajebiście. ;pp ;*

Anonimowy pisze...

no właśnie widać, że takie imprezy są 'wyjechane' ;D
miłego wyjazdu!:)

Anonimowy pisze...

nowe!;}

Anonimowy pisze...

hahaha moje wspaniałe nietoperzowe włosy widac.
ta dyskoteka wymiatała. zajeboska była!

x0andzia0x.fbl.pl

Anonimowy pisze...

podwiązki wymiatają ;p
miłego wyjazdu! ;))

przez-rozowe-okulary

Anonimowy pisze...

+ ukradam sobie to zdjęcie haha i dodaję na fbl.
myslę, że moge no nie? hah. ;*****

x0andzia0x

Anonimowy pisze...

Wham jest świetne, a na "Wake me up, before you go go" od września mam chyba taka banię, że nie wiem co. ;d
Zdjecie jest świetne, a pomysł z podwiazkami jeszcze lepszy. ;d
;*

Roksana