sobota, 7 marca 2009

A więc, tak. Wiem, ze zdania nie zaczyna się od "a więc. Ale co mi tam. Basia nie będzie tego sprawdzała to mogę sobie na to pozwolić.xD No a więc, koncert chyba udany. No tak mi się najwyżej wydaję.xD Jak widać ja dostałam downa. Moja twarz jest nieobliczalna.xD
Ale pomińmy ten temat. Na szczęście nie zapomniałam słów, ani nic chyba nei zafałszowałam. Zobaczy się na nagraniu, jak sie dostanie.
A dzisiejszego dnia było sie na zawodach i się dopingowało dwójce niestety , tylko dwum osobom.
Bardzo żałuję, ze nei zobaczyłąm Dosienki i Moniczki w akcji. Ach. Zwaliłam sprawę totalnie.
Myślę, że mi w końcu wybaczą. A dopingowanie chyba trochę dodał walczenosci naszej Iwonce i Miszczowi, czyt. Marcinowi. W ogóle zawody KK(Karate Kyokushin) spodobały mi się.
Ale o jakim kolwiek barniu udziału kiedykolwie mo0ge sobei wybić z głowy. Nie mam predyspozycji to zapewne no i to nei na moje nerwy. Stresowałabym się jak głupia.
No przechodząc do setna całych zawodów to Iwonka zdobyłą srebro, a nasz Miszczu częściowo dzięki ochraniaczy Moniś zdobył drugie meijsce w light kontakcie 2 miejsce, a w full kontakcie częściowo dzięki naszemu wsciekłemu dopinogi zdobył złoto. Same sukcesy.xD
Cieszę się strasznie z ich osiągnięć. Nawet nie wiecie jak mi nogi chodziły jak Iwona walczyła o złoto. Dobra tyle.... Wystarczy.xD

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jejku ile emocji;p widzę, że całkowicie oddałaś się karate.fajnie jest mieć ciekawe zainteresowania.;)
a co do koncertu to chętnie posłuchałabym..miałam się wybierać, ale nie wyszło.na pewno ładnie zaśpiewałyście;)
a co do Dnia Kobiet to dzień się jeszcze nie skończył i na pewno będą życzenia i prezentu, w końcu masz 3 choopów w domu;d
/niezalezna-ksiezniczka

Anonimowy pisze...

a i wszystkiego najlepszego oczywiście! ;*

Anonimowy pisze...

ej debeściarskie zdjęcie!:D

Unknown pisze...

Bunia zadymiara sie robisz przez to karate ;DD
zdjęcie świetne ;PP

Anonimowy pisze...

Bunia oczywiście że Ci wybacze jakżebym mogła nie:D nie przejmuj sie na twoje zawody przyjdzie jeszcze pora, jak sobie wyrobisz lepsze mieśnie;) i oczywiście jak będziesz pełnoletnia to sie wyżyjesz na full kontakcie bo o lekkim nie ma co myślec...to nie dla Ciebie:p lepiej sie spiszesz na full Twoją siłą;) zdjęcie jak zapewne wiesz jest zajebiaszcze!!!!
buźźźka Bunia - Twoja Dosia:P