piątek, 13 marca 2009

Zdjęcie jeszcze z obozu w Jaworze. Na zdjęciu jestem ja i Dagmara;*. Siedziałyśmy w stołówce we trzy z Dosią i czekałymy na coś do jedzenia.xD Pojechałoby się jeszcze raz. Ale będzie letni jeszcze obóz i na pewno będzie równie fajny jak ten albo i lepszy;)
A tak po za tymi wspomnieniami to nic mi się nie chcę. Zamiast rozwiązywać test to aj siedzę przed ekranem komputera i słucham Anti-Flag i się obijam oglądając zdjęcia stare jak nic.
No a tu nauka do bierzmowania czeka, test z matmy i z polaka, biologia się prosi "otwórz mnie".
Ale ja na to oczywiście "spadówka"
Jutro idziemy uczcić Magdy urodziny, a mi jeszcze prezent nie doszedł. Chamstwo i bezczelność. Nooo sorryyyy. Jak umowa to umowa. No ale tak to teraz można polegać na coniektórych. Ale kupie cos i dodam później resztę, bo co innego zrobić. No można podziękować tylko za dotrzymanie terminu. Co do wyjazdu do Kościószki to był zły pomysł. Nuda totalna. Już się nie mogę doczeakć następnego piątku bo jedziemy do Chroberka. Tam raczej się nie będę nudziłam, bo akurat ta szkoła mnei interesuje, a do Kościószki pojechałam żeby mineły lekcje.

Anti-Flag - No Borders, No Nations

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

fajne kolczyki masz ;)
skąd ja znam to lenistwo..rzygam już tą nauką i tylko czekam, żeby trochę odpocząć, ale widzę, że to pewnie będą dopiero wakacje..
co do testów to oczywiście będę trzymała kciuki ;)
/niezalezna ksiezniczka

Unknown pisze...

powiem Ci tak:P nie masz już gdzie iść tylko do Leżaja do szkoły ?;D
wiem coś o nauce ;/ nie chce mi sie jak nie wiem co uczyć,ale czasami musze... ;]]]
;***

Anonimowy pisze...

powiem Ci,że w Kościuszce było świetnie. tylko,co najważniejsze,trzeba było wziąc przykład z dziewczyn z 3c i 3d,które na "zwiedzanie" udały się z chłopakami i patrzyły na obrabiarki,silniki i inne tego typu. śmianie gwarantowane.;d

sprawdzian z biologii mnie czeka,ale teraz mam bardziej osobiste i bardziej ważne sprawy na głowie,pfff..

Alka. ;* pisze...

mi się bardzo w tamtej szkole podobało. ;d zwłaszcza zawód obrabiacza czegoś tam. ;d
we wtorek mam powtórkę z bioli i czuję że po prostu wszystko będę umieć ;d
;***
+nowe. ;]

Anonimowy pisze...

ale to były czasy(buja w obłokach):D ten obóóóz ;) ale znając życie na wakacjach bedzie lepszy:P będzie już pełny skład;D a co do Chroberka to dobrze wybrałas;) gwarantuje dodatkowe atrakcje w piątek tylko musisz sie skonsultowac z Moniką to Ci powie o co chodzi:D
foteczka zajebiaszcza jak zwykle;)
DOsia =)