niedziela, 11 maja 2008


A bo pada.!
A bo mi sie nudzi.!
A bo zaraz będe się uczyła.!
A bo się tak naucze, że mogłabym wcale niedotykać tego głupiego zeszytu.!
+ wspomina piękne chwile w Zakopanym z Nimi.!
I chce Jeszcze Raz.!
Chce wkacji.!
A przed wakacjami wyczekiwane URODZINY! :
15.06Moje,17.06Krzysia i 18.06Moniki.:))
Ale fajnie nam się ułożyło.xD
No i oczywiście ognicho.O będzie .!
Ja kupuje zgrzewe.xD
I będzie bosko.O.!
Tylko oby była pogoda.!
Ale plany.xD
Oby się sprawdziły !
Bo świat z mojej złości przewróci się do góry nogami.xD
.!

8 komentarzy:

Olka ;) pisze...

Bunia, przecież ty prowiant już masz. Słowacki ;d

Anonimowy pisze...

Olu B., Bunia musi uzupełnić zapasy, bo... bo te bażanty to w końcu dla dziadka były! :D

Anonimowy pisze...

oo,to widać,że będzie popijawa.;d

u mnie nowe.;p

Unknown pisze...

hehe ; )) czuje się zaproszony na impreze hehe ;P buźka ;**

Anonimowy pisze...

hehe tak, co jak co, ale nasze urodziny trzeba oblać ^^

Bunia. ;* pisze...

kto jak kto ale Ty Damian zawsz i wszędzie zaproszony jesteś;))

Anonimowy pisze...

ja też Damianku ;> ..w końcu urodziny to urodziny, no nie ;d
słowacki prowiant.ho ho
toż to Wy jeszcze dzieci.. ;p
/Dominika (;

Unknown pisze...

jakie dzieci Dominiko ;P
chłop jak dąb, ale pod sufitem najebane równo ;D he