piątek, 9 maja 2008

Zakopieec.!

A to ja paskudna i wredna dziewucha.!
A to nasz przewodnik.!
Który pozwalał kupować alkohol.!
Podczas robienia fotografi powiedział takie słowa;
,,Jestem z Was dumny".xD
Taki człowiek trafia się raz na sto lat.xD.!

W autobusie były robione fotografie tz. Spontany{...}.xD!
A ten spontan wyjątkowo mi sie podoba i zarazem bawi;).!
Heh..!



A tu z Krzysiem.!
Dwa Żurawie.xD











A to Gumisie.!
Słodkie misie.!;))
Oni przymierzali, a nie kupowali .xD
Heh.!








A ło to śnieg.!
I w ten mróz Ala chodziła w bluzce bez rękawów.xD
Szalona;))





A ło z moimi wczasowiczami.!
Którzy mi upiekszali te dni spędzone w Zakopanym.!







************************************





Bo ta wycieczka była boska.!
Ala pocieszała ,że już niedaleko.O przy wychodzeniu na Morskie oko.!;)
A ja tylko” kiedy w końcu będzie ten koniec kur^^^?” .xD
Ta noc kiedy mówiłyśmy o swoim ideale.!
Jak powinien wyglądać.!
Jaki ma być z charakteru.!
Zaraz, zaraz.!
Jedno.O pytanie.!
Czy te ideały w ogóle istnieją.?
No właśnie.!
Nie pomijając Krzysio i Osa przedłużyli mi życie o kilka minut.;)
Gdyż tak mnie rozśmieszali, że no.!
I na dodatek wyśmiewali się z mojego śmiechu .xD
Przecież ja nie wybrałam tego jak się śmieje !.xD
No i w ogóle wróciła pełna wrażeń i wspomnień a także prowiantem. xD
Będzie co pić.!

No i dużo tu by wymieniać ale to co najważniejsze i najciekawsze opisane.!
A zdjęcia będą jeszcze.! W najbliższym czasie;))

;***

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

ho ho ile wrażeń! pozazdrościć.. :)
śnieg i szczyt boski <3
a tak nawiasem ;p to na Morskie Oko lepiej mi się szło niż schodziło ;]
/niezalezna-ksiezniczka

Anonimowy pisze...

no, ja tez ma taką podobną notkę ;p
a wycieczka to była zarąbista i noo.. ten.. no! ;p
a o czym w nocy gadałyśmy to ja nie chcę przypominać xp


ejj logowanie mi sie zepsuło ;/

Bąkowa ;p

Anonimowy pisze...

haha Zakopane znam na pamieć.
wkacyjne dwa tygodnie zatarły ślad w głowie.(;
;**.
/po prostu ona.