wtorek, 20 maja 2008

^^^^


Pytanie;
Czy rozmiar ma znaczenie?

Prezent od Damiana zapowiada się jak na ten czas najfajniejszym prezentem który dostane.xD
Ha. spełni moje marzenie które noszę od dziecka.!
Bo On od dziecka zna moją budowę ciała.xD
I zrobił mi pamiątkowe zdjęcia.xD
Też byłam przerażona tym faktem gdy mi to oświadczył.!

Zdjęcia z dyskoteki.!
Gangsta.!
Od lewej;Pacha, David, Dareczek i umięśniony Ciastek;))


Banalnie kończy się ten dzień,
Nudnawa nauka i proszki na sen.!
Nie czekam na nic dawno już szanse straciłam na godne życie.xD

4 komentarze:

Unknown pisze...

oj Bunia Bunia ;P musisz tak publicznie oświadczać,że już dostaniesz prezent na urodziny ;P Nie musisz sie tak chwalić,no ale cóż ;P urodziny zapowiadają się wyśmienicie ;P
buziole ;**

Anonimowy pisze...

'Bo On od dziecka zna moją budowę ciała'
wprowadziłaś mje w ogłupienie.
;p
/nika.

Alka. ;* pisze...

ale mamy przystojniaków w szkole. ;d
+nowe u mnie. ;)

Anonimowy pisze...

nw. (:
/nika