piątek, 30 maja 2008



A to me Panny Olki.xD
Jedna mądrzejsza od drugiej.xD
Ale co to kogo obchodzi.!
Olka smakował lizak.? ;>
A Ty Olko druga noś długie włosy jak Ja.xD
Bo najlepszy sposób na chłopaka to zrobić sobie z włosów bransolete.:))
Pamiętaj.!
Bo Bocien nie będzie pamiętał.xD


K.W ;*******


































A z Tym Panem który się zwie Darek w autobusie oficjalnie wyszłam za niego za mąż.!
Ah noc poślubna była boska.xD

A ogólnie to wycieczka do Rzeszowa się udała.xD
Byłam w ubikacji męskiej z Maciom obczaić .xD
Podczas gdy Madzia się wypróżniała, ja bezwstydnica obczajając łazienkę przez przypadek napotkałam oczyma dwóch chłopców, którzy także jak Madzia sie wypróżniali.xD
No i oczywiście od razu teksty, że jestem zboczona bądź też "poczekała byś chociaż chwile ,żebym sobie zamknął rozporek".!
I jak zwykle moja wina.xD
Ale to nie pierwszy mój raz.xD
No i nie obeszło się bez brechtania;))

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Było GIT ;>. Bunia, zboczeńcu, tak panów podglądać...
Tylko moje paznokcie dziś akurat nie wyglądały korzystnie ;D.

"Kiedy jesteś piękny i młody, nie, nie, nie zapuszczaj wąsów ani brody tylko noś, noś, noś długie włosy jak my".

My też Cię kochamy, nie, olko u.?

Anonimowy pisze...

no, no, noo...Olki wyszły cud, miód na tych fotach. ;]
Darek? asz to cham! nic mi nie powiedział...xd. ale gratuluję męża! ;]

przez-rozowe-okulary

Anonimowy pisze...

haha ;D
zdjecie.. :lol2:
noo. lizak był dobry.. :p ;]]

Bunia zboczuch.;D wszystkich obejrzec musi dokladnie ;D -żałt :P

Olka ;)

ps. Kochamy, kochamy.. ;D :*

Alka. ;* pisze...

ajć. śliczne te panny.
no i Darek of kors również. ;d
a Ty mi się nie chwaliłaś, że już męża masz. :foch: ;d
kocham. ;**


+nowe u mnie. ;)