sobota, 3 maja 2008

Foch.xD


Ile jeszcze mogę znieść
Cierpliwość kiedyś kończy się
Ostrożnie stawiam każdy krok
Tak łatwo jest popełnić błąd
Czasem w stresie boję się
Że nagle mogę minąć Cię
Jak rozpoznać że to Ty
Będę szukać Cię z całych sił...
!
Kiedyś Cię znajdę...
W końcu znajdę.!
Jestem coraz bliżej wiem....!

A dzisiaj z Maciom i Moniką była w kinie .xD
No i jak zawsze my trafiamy na fajnych ludzi koło siebie.:)
Pan tuż za nami śmiał się w momentach nie śmiesznych .xD
No i co fajniejsze przy tym śmiał się jak prosie.!
Ale śmiały Myz niego.`!
Po oglądnięciu filmu zaczerpałam pomoc od Moniki co mam wziąć na wycieczkę do ubrania .xD
No i uzyskałam świetną, niezawodną pomoc .xD

Jeszcze jutro .xD....
I jedzie na wycieczkę z Matołami .xD
;*****
Będzie się działo;)
Ach te moje urwisy.;))
I te ich pomysły;)
Będzie bajecznie.;)))

7 komentarzy:

Alka. ;* pisze...

hehe. ja byłam na tym filmie z Czajsem i Karoliną to pomyśl kto miał gorzej. xD
nom ;p
jeszcze tylko 1! ;p
ale będziemy szoleć. ;p
;*

Unknown pisze...

a gdzie to sie na wycieczke wybierasz ? ;))
spoko,ze film był udany hehe ;P
pozdro ;)

Anonimowy pisze...

bądźmy dobrej myśli, że kiedyś znajdziemy.albo łudźmy się nadzieją ;p bo 'idealnych' mężczyzn nie ma!
w kinie nie byłam. i pewnie już nie pójdę ;]
mi Pieniny kojarzą się z 3 dniowym deszczem, glebą w górach i zjazdem po glinie na tyłku a i jeszcze zniszczonymi buty ;p jednakże życzę udanej wycieczki.;*
/niezalezna-ksiezniczka

Anonimowy pisze...

hehe a widzisz bunia, zawsze do usług :P ;*
A no ten koleś to zajebiście sie śmiał nie ma co ^^

Magda:* pisze...

hehe zawsze miałyśmy do takich ludzi szczęście xD ale ogólnie było fajniee ;*

[ .to ja też życzę udanej ;];* ]

<3

Anonimowy pisze...

I ja, i ja udanej wycieczki życzę (;.
Pojechałabym, ale priorytety to priorytety! ^^

Alka. ;* pisze...

u mnie nowe. ;]