poniedziałek, 26 maja 2008


Czego wciąż mi brak?
Przecież wszystko mam...
Obcy ludzie mówią,
że tak zazdroszczą mi...
Czego wciąż mi brak?
Co tak cenne jest?
Że ta nienazwana myśl
Rysą jest na szkle...

A więcej nic z siebie nie wydukam bo ^straciłam wątek^.xD
Może dlatego, że mam pociągi ^senksualne^.xD
Nie ma co moja bania jest nieosiągalna.xD
Nie pamiętam co jeszcze dzisiaj powiedziałam takie co rozbawiło dziewczyny do czerwoności.!
Ale to cała ja.^^

A mamie to życzę od Boga radosnej zapłaty i częstych bukietów od mojego taty.xD

+ cała czerwona ze słońca.!

Chociaż nie prosiłam.!

6 komentarzy:

Magda:* pisze...

< l o l 2 > cała Ty ;] ;* a i jeszcze był 'gibel' xD
+
stwierdzenie szanownego pana Czeresia ' pierdolisz dziewczynko' ... ;]]


;**

Unknown pisze...

wiesz czego wciąż Ci brar ?
CHŁOPA!!!! hehe ;P
Zwariowana ;*

Anonimowy pisze...

no to Damian do dzieła ZNAJDŹ Mi GO.!!!
jak taki mądry.xD


Panna-be

Anonimowy pisze...

mi też.mi też możesz;p [żarcik]
nie Buncia.nowej miłości nie będzie;]
a tak poza tym kiedy jeszcze się wybieramy 'razem..dziewczyny?;>
/niezalezna-ksiezniczka

Anonimowy pisze...

no tak..to,że Bunia zawsze banię ma,wiemy nie od dziś.^^

+nowość.;}

Anonimowy pisze...

Bunia, bo z Tobą to tylko się śmiać ;*.