niedziela, 6 lipca 2008

Na zdjęciu David.!
Mój braciszek cioteczny , który dzisiaj odjechał do Francji.xD

A ja mam smętne wakacje.!
No i grunt ze dzisiaj nie pada.
Bo jeszcze większa nuda.!
Poszłabym po drinkować.!
A tu ni ma z kim.!
I widzę, że dalsze plany nie przywidują większej zmiany w rozrywce ale w pomaganiu owszem:|
Będzie wyciskanie siódmego potu ze mnie.!
A w środę ognisko na Jelnej;)
Nuda nuda i jeszcze raz nuda.!
A co ja będę robiła jak moja wyjedzie na kolonie.!
Zabije się szybciej niż zniosę taką samotność.xD
Ale na następny rok jadę na kolonie i obiecuje sobie, że znajdę jakąś prace.xD
A wczoraj z "moją" było supeer;)
Pomimo tej zamarzniętej galaretki na , której widok mama na mnie nakrzyczała.xD

+ te głupie poparzenie nie daje spokoju.!

A Fine Frenzy - Almost Lover

Przesadzam?;>

7 komentarzy:

progresywna pisze...

Widzę, że piosenka Ci podpasowała :) :** To się ciesze.

Co do poparzenia. Kurczę. Smarujesz to czymś? :)

Anyway Twój kuzyn jest boooski, kocham małe dzieci!

Anonimowy pisze...

Kuzynka masz pierwsza klasa. ;p
A wakacji mimo wszystko życzę miluchnych. ;p
;*

/uczucia-w-promocji

Anonimowy pisze...

oo jaki słodki.
u mnie też nudno. przetaczam się z jednego pokoju w którym znajduje się telewizor do tego w którym jest komputer. między czasie tam, gdzie jest kibelek.
koniec. ;/

Diana

Unknown pisze...

ja tam nie narzekam na brak zajęcia ;P aż lekko za dużo go mam ;P
ha.! w sobpte bylem na weselu;P Oj działo sie ;P Możesz sobie wyobrazić jedynie ;PP
ale Niedziela to OMG ;/ bania to mi normalnie exprodowała ;P
No ale były tez miłe momenty(RZESZÓW) ;]

Bunia głowa do góry, wakacje są the best ;P no chyba ,że lubisz szkołe ;PP
p.s. jak tam prezent ? test juz był ?;>:D
pozdróóófka ;P

Anonimowy pisze...

słodki-trzeba przyznać.ale raczej każde dziecko jest słodkie ;p a co do piosenki to też ją ubóstwiam od miesiąca i jeszcze mi się nie znudziła.u mnie też trochę nuda, ale zawsze coś się wymyśli, no nie Buńcia :)
&u mnie też nowa ;d
/Dominika

Magda:* pisze...

urwisek malutki ;)

wszystko byłoby super gdyby nie ta pogoda ;// odbijemy to sobie, mam plan ... hihi ;p

ja też już się nie mogę środy
doczekać ;DD

Olka ;) pisze...

widzę, ze gusty muzyczne jak i wakacje mam podobne. ;d ja nic tylko wiśnie, wiśnie, wiśnie... blee rzygam. ;/ ;p

K. ;*