sobota, 26 lipca 2008


Tak zwyczajny dzień,
Przyniesie tak niezwyczajną śmierć.
Zatrzyma tak młody jeszcze czas.
Choć był jednym z nas..
Jak uwierzyć w to,
Że dobro silniejsze jest niż zło.
Że Bóg chciał go zabrać właśnie dziś.
I nie dał mu sił. !
Słuchając piosenek dla starych panienek czuje się jak one.
Podobno każdy ma tą swoją drugą połówkę.?
A tym czasem one czekają i czekają, a tej drugiej połówki jabłka nie ma.!
I teraz myśl.!
Czy mnie to czeka.?
Po długiej refleksji to bardzo możliwe.!
Kto by się zainteresował taką chłopczycą.?
Jak to moja mama ujęła:
„W poszarpanych portkach, która nigdy nie wsunie na tyłek spódnicy,
Która jest wulgarna, która chciałaby trenować box, ale jednak wybierze się na karate.
Jednak ma racje.!
Ale pomimo to nie chce się zmieniać.!
Chciałabym żeby to nie było,że ponoć jestem” ładna,”{choć w to powątpiewam)
I dlatego mam komuś się podobać.!
To nie tak.!
Ważne, jaka jestem i to ma się spodobać.!
A jestem, jaka jestem.!
I w żadnym wypadku nie chce tego zmieniać.!
Bo nie warto się zmieniać dla takiego, co później cię zdradzi.!
Nie nie.!
Trzeba być sobą.!
I będę wulgarna i będę chłopczycą.!
Komuś może się to spodoba.!
A jak nie to trudno.!
Ale wiary coś jest w głowie 1 na 10.xD
<33;***************
Buzia cała w piegach.xD
Upierdliwe siadają na moją buzie i ręce.!
Ania Dąbrowska - Smutek mam we krwi

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Oj Buniuś nie zamartwiaj się.
Moje pół jabłka też się gdzieś potoczyło i zawieruszyło w świecie.
I pewnie nigdy go nie znajdę.
Ale to nic. ;p
My jesteśmy te połówki bardziej rumiane, słodsze i smaczniejsze w ogóle, nie.?
I tego się trzeba trzymać. ^^
no, a tak poza tym to ja i tak Cię kocham.
nawet w spodniach i taką wulgarną.
a właściwie najbardziej taką. ;p
;***<3

/uczucia-w-promocji

Alka. ;* pisze...

ii Bejbe.?
czy mi się zdaje czy Ty u fryzjera byłaś.? ;p


+nowe u mnie. ;}

Unknown pisze...

Bunia nie smutaj mi tu no...
nie wolno ;PP
a co do zmiany samej siebie to masz racje, nie masz co sie zmieniać, bądź sobą poprostu i tyle ;)
aaaa kiedys ta druga połówka znajdzie Cie ;P albo Ty znajdziesz ją ;D
;** buziooooleee;**

progresywna pisze...

Chłopczyca? : ) Niezauważyłam : ))

Pozatym wiesz... ;*** Jesteś jeszcze młoda i masz całe życie przed sobą ; ) Więc nie sądze zebys nie znalazła swojej drugiej połówki napewno ona gdzieś tam jest : ) Tylko potrzeba czasu : )
; *********
Dasz rade siii?

Anonimowy pisze...

ścięłaś grzywkę?
masz rację, zmieniać się nie wolno. ktoś tam pewnie na Ciebie czeka o podobnym charakterze. ;))

przez-rozowe-okulary

Anonimowy pisze...

masz rację, to nie Ty masz się zmieniać na czyjeś potrzeby, zeby Cię akceptowano, tylko ktoś ma zaakceptować Ciebie.
Całe życie przed Tobą, ktoś się znajdzie ;). Lubiący wulgarne dziewczęta w portkach :).


www.doskonale-znika-czas.blog.pl

Anonimowy pisze...

Spokojnie, Buniu, to był tylko jeden dzień. Musiałam dogłębnie poznać swojego wroga ;D.

Olka ;) pisze...

Tekst jakby prawie o mnie. ^^
I nie dołkuj się, bo nie warto. ;*
Ja tam Cię kocham na swój sposób taką wulgarną i w spodniach. bo nie wyobrażam sobie Cię w spódnicy. xD ;**
u fryzjera była! ;d