niedziela, 13 lipca 2008



Nie chcę żałować żadnych chwil

Chociaż wiem, że nie było kolorowo
Nie chcę zostawić żadnych łez

Chociaż wiem, że czasem bolało

Uśmiechnę się do swoich myśli
Z całuję z Ciebie cały blask, o tak
to jakieś żart?
Powoli zamknę w sobie przyszłość
Pytając siebie raz po raz, o nie
Czy warto było szaleć tak - przez całe życie?
Czy warto było starać się - jak ja?

Czy warto było kochać tak - aż do bólu?
Czy mogę odejść sobie już?

A poza tym to dowiedziałam się,
że będę zmuszona jechać do Zwierzyńca:|
I to z całą familią.!
haha.!
To jakiś żart.??
No i na zdjęciu mam taki nos, że żal .!lol2
A podbródek nie lepszy.xD
Śmiejcie sie ze mnie.xD

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Skoro nie podoba Ci się zdjęcie to po co je wytawiasz? :)
Ja tam nie widze nic w nim zabawnego mi się tam podoba... ; )


A co do wyjazu, też nie znosze wyjazdów rodzinnych yh...


Scatheless

Anonimowy pisze...

Bo nie miałam innego zdjęcia?:D

Panna-be

Anonimowy pisze...

Buniu,śmiem twierdzić,że jeśli nie napisałabyś o Twoim nosie i podbródku,nikt na pewno by nic nie zauważył. bo jakby ktoś miał,to zauważyć skoro ja nawet po Twoich "wskazówkach" nie widzę nic niepokojącego w Twoim nosie,a tym bardziej w podbródku.;>

:p

Anonimowy pisze...

ja tam sie nie będę śmiała bo mi się podoba.
;))
przez-rozowe-okulary

Unknown pisze...

ee Bunia co Ty chcesz od zdjęcia com ? ;] zdjęcie jak zdjęcie ; ładne bo Ty na Nim jestes he ;P
co do wyjazdów rodzinnych to nie bardzo mi to odpowiada,ale czasami nie narzekam ;PP
No ale z tego co wiem to jeszcze z kuzynami jedziesz to nie pozazdroszcze ;**
aaa i jeszcze jedno:
nikt sie z Ciebie nie śmieje hehe ;p
buziole ;*

Anonimowy pisze...

Jasne, Bunia, jasne, a na obu dłoniach rosną Ci kaktusy.

Odwal się od swojego zdjęcia, bo, bo... Bo spotka Cię kara! ;D

progresywna pisze...

u mnie njus :D