czwartek, 17 lipca 2008



Jutro wyjazd do Zwierzyńca.!
Dwie rodziny Żurawi się wybiera na wypoczynek.
Tak mi sie chce jechać, że sram.!
Pewnie się znowu zjaram.xD
Bo tam tylko woda i piasek na około.
Trzy dni bez komputera, bez Tv.!
A w sobotę moja jedzie na kolonie.xD
A dzisiaj była u dentysty z mamą, tatkiem i młodszym bratem.!
No i poszło 380zł;O
Szkoda mi tej kasy.xD
ooo..
I muszę się pochwalić ,że moja dieta działa.!
2kg schudłam.xD
Chociaż wymaga wielkich wyrzeczeń.!
No i podczas tych trzech dni będę tęskniła za Wami.!
Jak coś to piszcie esy;))

http://pl.youtube.com/watch?v=eoDct8AxpnY&NR=1

<3333333333333

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ale Ty masz ładne włosy.
nienawidzę dentysty. ;|
haa. a ja przytyłam 3 kg i się z tego bardzo cieszę. xD

przez-rozowe-okulary

Unknown pisze...

udanego wyjazdu życze ;**
a co do dentysty to nie przepadam za wizytami ;P wierci i wierci a końca nie widać he ;P
buziolee;***

Anonimowy pisze...

Bunia..dawaj tą dietę ;p
na pewno będzie miło, fajnie i wakacyjnie.przynajmniej będziesz miała jakieś wspomnienia.dobre złe-nieważne.też życzę udanego wyjazdu ;*
/Dominika

Magda:* pisze...

miłego wypoczynku tylko tam nie świruj za bardzo ;p
380zł ale zęby są ;D
mówisz 2kg ...i na dwóch się skończy hihi
buziaczki ;*

Anonimowy pisze...

weź Dziuska zdziro jedna zobaczymy.!;>
Dziękuje wszystkim.xD
Do zobaczyska;**


Panna-be

Anonimowy pisze...

Trzeba mieć Twój nr, żeby pisać smsy ;D.

Anonimowy pisze...

Dasz rade to tylko trzy dni a nie tam... np. tydzien czy dwa bo kiedys ja np. na tyle z rodzicami wyjezdzałam :D
:***
napisz jak było :)
Ja z namiotów już wróciłam :D pewnie za chwile napiszę notke :D


Scatheless

Anonimowy pisze...

ee to ja chcę wiedzieć czy wyjazd udany. ;]
ja już wróciłam i nowa u mnie. ;}

/uczucia-w-promocji