środa, 2 lipca 2008

Teraz, gdy w ruchomych piaskach tonę
I kiedy cała przeszłość przed oczami
Rozumiem, rozumiem swój błąd,
Lecz cofnąć się nie mam szans
Kiedy ziemia niknie pod nogami
I gdy już wiem, że mogłam wszystko zmienić
Rozumiem, już rozumiem swój błąd,
Lecz za późno już...



Dzisiaj pierwszy raz na basenie byłam.!
Całe ręce w piegach.!
Pozdro i poćwicz:|
I ja chce mieć dłuższe włosy do cholery jasnej.!
Chyba użyje tak jak Betka nawozu.xD
Ha.!
No i chyba na Tyle.xD
Nowe łóżka w końcu są.xD
;]

Ciężko żyć.!
Oj ciężko.!

6 komentarzy:

Alka. ;* pisze...

u mnie też ciężko.
i na razie nie zapowiada się żeby miało być lżej.
ale głowa do góry Buniuś.
jakoś damy radę. ;p

;*

Unknown pisze...

ciężko nie ciężko,ale byle do przodu ;))
ja to sam bym poszedł na basen,ale nie mam czasu eh;/ nie wiem kiedy pójde ... może kiedys,nie wiem ;)

Mówisz,że nowe łoże masz ;d No to musisz z kimś je przetestować;D
a no i pamiętaj: prezent=test ;P
buziole ;*****************888

Anonimowy pisze...

varius manx..też kiedyś słuchałam tej piosenki :) zdjęcie jak zwykle super ;* a słysząc o planie pokoju, stwierdziłam, że musi wyglądać świetnie.kiedyś się wproszę, żeby go obejrzeć ;p
/Dominika

Anonimowy pisze...

zdjęcie...sam sex ;p
a na basenie woda pewnie jeszcze lodowata, nie?

;*

przez-rozowe-okulary

Anonimowy pisze...

KUSISZ! ;D

Anonimowy pisze...

vel żem chciała rzec.