czwartek, 3 lipca 2008



Serce za głupie jest
nie słucham już jego rad
oszukało mnie
znów muszę przez to przejść
wiem dobrze że za swoje mam.

A bo były my nad Sanem dziś.xD
I było supeł.
Się opaliłam tofku.
A plery bolą jak cholera=]
Ale tam.xD
No i na dodatek pisze te notkę klawiatura ekranową bo tą co powinnam teraz pisać się rozrypała;\
A jutro też San tylko oprócz Dziuni i Dodzi jedzie jeszcze Moniś ;]
A fotka z wypadu.xD
Te kajaki zajechały z Przemyśla aż nad San a dalej do Rudnika i jak dobrze pamiętam to jeszcze do Rzeszowa.xD

Ania Dąbrowska» Nigdy więcej nie tańcz ze mną

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

mój ostatni wypad nas San skończył się kilogramem piasku za stanikiem.
nie pytaj o szczegóły. ;p
/po prostu ona.

Alka. ;* pisze...

ajj no fajniutko, fajniutko. ;]
cieszę się, że wypad udany. ;*
i takiegoż życzę jutro. ;p

;*

Anonimowy pisze...

Ajajaj pogoda nas zrobiła w balona głópiaaa :P

Magda:* pisze...

fajnieee było ;) szkoda, że dzisiaj jest zbyt słonecznie xD ale odrobimy sobie ten dzień ;p

;**

Anonimowy pisze...

fajnie było? no,już wiesz? już sobie,Bunia,pojechaliście..;D
na szczęście tylko raz w życiu,miałam "przyjemność" skosztowania oparzenia na słońcu. cóż taka moja natura i skóra.;p

Anonimowy pisze...

oj ja sie jeszcze nie popażyłam nigdy ani nie spaliłam... zawsze jakoś omija mnie to zgrabnym łukiem na szczęście.
Bosz jakie ty masz sliczne włoski tak własnie sie skumałam ze chciałabym takie proste!!

:) A co do Sany, wypadu i zdjęcia to widzę że dobrze się bawisz ;*

Tak trzymaj

Scatheless.

Alka. ;* pisze...

nowe. ;}

Anonimowy pisze...

dzisiaj planowałam na basen, i jak widać pogoda nie tylko mi plany popsuła.
;))

Diana

Unknown pisze...

spoko ,że wypad nad San sie udał ;P
ale dziś coś pogoda nie dopisała, miałem plany, wstałem rano a tu ''pogoda zajebista''
nic dodać nic ując poprostu...Nie ma nic lepszego jak deszcz :/
dobra juz nie smęce ;P
pozdróóófka ;***
p.s.
jak tam sie czuje Pan P lub D ?;>:D

Anonimowy pisze...

Nie wiem Damianie jak chcesz to ci dam gg to sie zapytasz ich sam;).xD
tak TAK .!
POGODA ZAWSZE PSUJE PLANY:|
I ognisko jesat prze lo zone jutrzejsze;/
ciulowo;(

Panna-be

Unknown pisze...

hehe ;P
ja jutro zabaluje ;P
na wesele ide haha.! :D
biba na całego ;P
miejmy nadziej,ze bedzie ładna pogoda ;))
pozdro

Anonimowy pisze...

A fine frenzy - almost lover.

Hmm ja jadę na obóz do turcji. Ale to dopiero w połowie sierpnia. A tak cały lipiec w osamotnieniu.


Scatheless

Anonimowy pisze...

nowe.;]