poniedziałek, 21 lipca 2008

Zwierzyniec;**




A bo to był udany wypoczynek.!
Chociaż był z rodzicami.xD
Pierwszego dnia wypożyczyliśmy rowery i pojechaliśmy w trasę.!
Razem przejechaliśmy ok.35 km.!
Było górki na które trzeba było wjechać.!
Ja mądra na nie darłam na 6.xD
Pozdro & poćwicz.!
No a zjechanie było przyjemne.!
Zjeżdżaliśmy z prędkością 50km/h .xD
Następnego dnia były kajaki.!
Płynęliśmy nimi 2.5 h ;))
Trzeciego dnia plażowaliśmy.!
A na zdjęciu mój brat.!
Moim zdaniem nie powinien mieć takiego dużego odstającego.!
No ale dobra.!
Cycki mogą być;))
Szalone .!
A na koniec kiedy się pakowaliśmy ja włożyłam klucz do bagażnika i zapomniałam go wyjąć a ojciec zamknął bagażnik.!.xD
No i wielki strach.!
Bo samochód pozamykany samochód a klucz w bagażniku.xD
I co teraz.?;>
Pierwszy odruch to otwieranie bagażnika wsuwką, nożem i pilnikiem.!
Ale nic z tego.!
A więc został wezwany mechanik.!
W czasie 30 min otworzył drzwi.!
No i wróciliśmy do domu.!
A teraz nudy nad nudami;)
Czytanie książek i jeżdżenie po dziadkach.!
Pogoda do dupy.!

<33

8 komentarzy:

Unknown pisze...

no,zdjęcia spoko ;P najlepsze to z tym odstającym czymś hehe ;PP
no to widze,ze wypoczynek udany, fajnie ;)

zabrałaś ''kolege'' na wypoczynek?;> kolege który umilił Ci wolny czas ?:D
buziole;P

Anonimowy pisze...

Bunia aż tak nie chciała wracać, ze samochód zamknęła xD.

Anonimowy pisze...

hahaha Bunia jesteś genialna. i jaka opalona. ;O
pzdr. ;*

Diana

Olka ;) pisze...

też kiedyś miałam taką akcje z kluczykami, tylko nie zostawiłam ich w bagażniku a na desce rozdzielczej. wyobraź sobie jakie to gupie uczucie-patrzysz na coś co jest 1 metr od Ciebie i nie możesz tego dotknąć. Aż cholera bierze. ;d

A tą dietę, to chyba mi zdradzisz, co? ;> ;d

Anonimowy pisze...

O.o ostatnie zdjjęcie górą :***


Dasz rade ;*** miłego! ;* Skarbie :)


Scatheless

Anonimowy pisze...

Oj tak. Olusiowi bardzo fajnie z cyckami ;d
A wyjazd widzę udany. ;))
Pogoda dupna i mi też nosa z domu się nie chce wychylać.
Ale będzie lepiej.!
Musi być.! ;p
;**

/uczucia-w-promocji

Anonimowy pisze...

No dobra Marcinowi z cyckami ładnie. ^^
Nie przyjrzałam się dobrze. xDD
/uczucia-w-promocji

Unknown pisze...

a Ty , Ty słodziaku < 3